ח"כ סתיו שפיר: "חייבים להחליף המנהיגות הבזבזנית הזו"

שפיר (העבודה) מגיבה לדוח ההוצאות של מעון ראש הממשלה: "ביקרתי בבית בן-גוריון - מה לא היה שם? נרות ריחניים ב-5,997 שקל, קייטרינג ב-147,968 שקל וסידורי פרחים ב-82,251 שקל"

פחות מיממה אחרי חשיפת דוח ההוצאות של מעון ראש הממשלה שהציג קניות והוצאות בסכומים לא מבוטלים, ושגרר לא מעט ביקורת ציבורית וטענות לבזבזנות ופזרנות - התגובות בפוליטיקה מגיעות.

ח"כ סתיו שפיר (העבודה) כותבת היום (ב') בפייסבוק, כי "חייבים לעשות הכל כדי להחליף את המנהיגות הבזבזנית הזו". שפיר ביקרה בביתו של דוד בן-גוריון לרגל ציון 40 שנה למותו, ואמרה: "מה היה שם? שיחה על אידיאולוגיה ועל פוליטיקה, וחשיבה על איך לקדם את החזון המשותף שלנו. מה לא היה שם? נרות ריחניים ב-5,997 שקל, קייטרינג ב-147,968 שקל וסידורי פרחים ב-82,251 שקל".

"קל להיתקף בנוסטלגיה כשיושבים במטבח הצנוע של בן-גוריון, ושומעים על ההוצאות האסטרונומיות של ראש הממשלה המכהן על מזוזות ועל גינון - מהכיס שלנו. אבל נוסטלגיה זה לא מספיק. מהמטבח הקטן בשדרות בן-גוריון היה ברור פי כמה מה עלינו לעשות", כתבה שפיר.

אתמול היה זה יו"ר העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג שהגיב ראשון לדוח ההוצאות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "ראש הממשלה צריך להבין שעינו של הציבור אינה צרה בכך, שהוא זוכה לכבוד, מעמד, הטבות וכיסוי הוצאות הנגזרות מתפקידו, אבל ראש ממשלה שמוציא הוצאות לא מידתיות, ואינו מכבד את הביקורת הציבורית הנשמעת בעניין פעם אחר פעם, צריך לזכור שאותו ציבור שמעניק לו את כרטיס הכניסה לבית רה"מ, הוא הציבור שיכול לשלוח אותו משם".