המוזיאון של כריסטיאנו רונאלדו נפתח בפורטוגל

"זה יום מיוחד בשבילי", אמר כוכב ריאל מדריד, שמימן פתיחה של מוזיאון במדיירה, האי הפורטוגלי שבו נולד

כריסטיאנו רונאלדו השיק אתמול (א') באופן רשמי את המוזיאון החדש שבנה לעצמו בפורטוגל. כוכב ריאל מדריד מימן את בניית המוזיאון, שנפתח בפוּנשָל, העיר הראשית באיי מדיירה של פורטוגל, שם הוא נולד.

"זה יום מאד מיוחד בשבילי. אני גאה במוזיאון הזה", אמר רונאלדו הנרגש. האי השקט בו נפתח המוזיאון מיושב על-ידי 260 אלף אנשים בלבד, ורונאלדו נזכר אתמול כמה קשה היה לו לעזוב אותו: "אתה לא יכול לזכות בכלום בלי להקריב מעצמך. מבחינתי, לעזוב את מדיירה בגיל 11 ולעבור לשחק ביבשת, בספורטינג ליסבון, היה הדבר הכי קשה שעשיתי בקריירה שלי".

בחודש שעבר דיווח העיתון "דיאריו דה נוטיסיאס" גורם שהיה מעורב בפרויקט, שטען כי "המיזם הזה התפתח בסודיות רבה. הוא הגיע בעקבות רעיון של רונאלדו ושל אימו, דולורס סנטוס. רונאלדו עצמו מכסה את כל העלויות שלו. אמא שלו מאד גאה ונלהבת מהמוזיאון, שיהפוך לחשוב עבור כל האיזור וימשוך תיירים מכל העולם".

רונאלדו עצמו התייחס אתמול למיצגים במוזיאון, שכוללים בין היתר גביעים שונים ומדליות בהם זכה: "תוכלו למצוא כאן ראיות לדברים שזכיתי בהם, אף אחד לא יוכל לקחת אותם מפה. אלו הדברים שרציתי לחלוק עם האוהדים שלי".