חוגגים את החורף: המלצה לסדרת סירים מוצלחת למרקים ולנזידים

סדרת הסירים החדשה של טפאל איכותית עד מאוד ■ בדופן הסיר מוטבע מדיד גובה ויש לו ידיות אלגנטיות המקלות על האחיזה

החורף כבר כאן, עונת התבשילים והמרקים פרצה בעוז, וזו הזדמנות הולמת לספר בקצרה כי הרבה לפני שהומצאו הסירים, למעשה, עוד לפני שידע האדם להכין כלים מחומר, נמצאו דרכים להכנת מרק: יש עדויות לבישול מרק בבורות שלתוכם הוכנסו אבנים לוהטות, בתוך קליפות עץ או קנים אטומים, ויש שהכינו מרקים בתוך קיבות ועורות של בעלי חיים. אם אפשרויות רומנטיות אלה אינן נושאות חן בעיניכם, נמליץ לכם על סדרת סירים חדשה, איכותית עד מאוד, שמתאימה להכנת קדרות, מרקים ומיני תבשילים ההולמים את ימי החורף הקרים ואת לילותיו.

חברת טפאל הצרפתית, המייצרת ומשווקת כלי בישול טובים מאז 1956, משיקה בימים אלה סדרה של סירי נירוסטה איכותיים המיוצרים בסין, ולהם תחתית בעלת שלוש שכבות, המאפשרת פיזור חום אחיד למניעת בישול יתר או חריכה אפשרית. הכנו מרק עגבניות עשיר וגם תבשיל תפוחי אדמה ונקניקיות בסיר נירוסטה גדול מסדרת So Tasty, שקוטרו 26 סנטימטרים ובכוחו להכיל עד שמונה ליטרים של נוזל.

העבודה היתה נוחה, בין השאר משום שבדופן הסיר מוטבע מדיד גובה (בשנתות של חצאי ליטרים); לסיר ידיות אלגנטיות המקלות על האחיזה ואינן מתחממות (עמידות בטמפרטורה של עד 180 מעלות גם בתנור), והוא מגיע עם מכסה זכוכית שבו חריר לשחרור אדים קבוע. מסקנה: סיר יקר ואיכותי להכנת מרקים ותבשילים, המגיע במגוון גדלים, נפחים ומחירים (עכשיו במבצע), ולדברי המשווקים הוא מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ועומד בתקני בריאות ואיכות סביבה אמריקאיים ואירופיים.

550-390 שקלים, אבל יש 40% הנחה לרוכשים עד סוף דצמבר, בחנויות כלי בית וברשתות שיווק.