שכר העתק שישאיר את לואיס סוארז בליברפול?

המועדון האנגלי עשוי להפוך את החלוץ המפציץ לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה שלו, ויציע לו הכפלת שכר - אל עבר רף ה-200 אלף ליש"ט בשבוע

העונה האדירה של לואיס סוארז כנראה תגרום לבעלים של ליברפול להכניס את היד עמוק לכיס: התקשורת האנגלית מדווחת כי הקבוצה, המדורגת אחרי 16 מחזורים במקום השני בפרמיירליג, תציע לחלוץ מאורוגוואי הכפלת שכר על מנת לשכנע אותו להישאר במועדון.

על-פי "הטיימס", ההסכם הנוכחי של סוארז במרסיסייד מכניס לו כ-100 אלף ליש"ט בשבוע, וכולל בתוכו עמידה ביעדים שמעניקים לו בונוסים שונים. בליברפול יציעו לו שדרוג ל-200 אלף ליש"ט, אחרי בונוסים, במה שעשוי להפוך אותו לשחקן עם השכר היקר ביותר בהיסטוריה של המועדון.

שכר כזה יהפוך את סוארז גם לאחד מבעלי החוזים היקרים ביותר באנגליה כיום: לפי הערכות, המרוויחים הבכירים כיום הם אדן הזארד מצ'לסי (185 אלף ליש"ט לשבוע, לפני בונוסים), וויין רוני ורובין ואן פרסי (מנצ'סטר יונייטד), מסוט אוזיל (ארסנל) ויא-יא טורה (מנצ'סטר סיטי) - שמקבלים 180 אלף ליש"ט לשבוע כ"א.

לסוארז נותרו עוד שנתיים וחצי בחוזה הנוכחי שלו בליברפול, אך במועדון יודעים כי היכולת הנהדרת שלו תביא בקרוב, אולי כבר עם פתיחת חלון ההעברות החורפי בחודש הבא, להצעות ממועדונים אחרים שעשויות לסחרר אותו. לפי הערכות, ריאל מדריד היא מועמדת בכירה לנסות לרכוש אותו.

ב-11 הופעות בפרמיירליג העונה, כבש סוארז 17 שערים והוסיף עוד 8 בישולים. את העונה הקודמת סיים עם 23 גולים ו-11 בישולים ב-33 הופעות בפרמיירליג.