סלקום השיקה את הבלקברי Q10 ב-3,000 שקל

ה-Q10 כולל מסך מגע בגודל 3 אינץ' ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל ויכולת לשמור מידע, זמן קצר לפני ואחרי הצילום ■ המעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-16 ג'יגה זיכרון פנימי ■ המשקל שלו עומד על 135 גרם

בלקברי היא שק החבטות של תעשיית הסלולר, כאשר החברה הקנדית לא מצליחה תקופה ארוכה למצוא את מיקומה בשוק העולמי.

לאחר שנפרדה מצמרת ההנהלה שלה והפסידה בשני הרבעונים האחרונים ברציפות (כמעט מיליארד דולר ברבעון השני ו-4.4 מיליארד דולר ברבעון השלישי), בלקברי פשוט לא מצליחה להביא לחנויות סמארטפון שיביא את הצרכנים בחזרה אליה.

לפני כחצי שנה השיקה בלקברי בישראל את ה-Z10 שלא זכה להצלחה, היום (א') החלה למכור סלקום את ה-Q10 הכולל מקלדת פיזית מלאה. מדובר בסמארטפון שהושק בעולם כבר לפני חודשים והשקתו בארץ בזמן זה תמוהה, אולם יכול להיות שצרכנים נאמנים לבלקברי שמחפשים מכשיר עם המקלדת הנוסטלגית ישמחו על השקתו עם כפתורים בעברית.

ה-Q10 כולל מסך מגע בגודל 3 אינץ' ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל ויכולת לשמור מידע, זמן קצר לפני ואחרי הצילום, כך שניתן באותו רגע לבחור את הנקודה הכי טובה בה הדמות לא עוצמת עיניים.

כמו כן, ה-Q10 כולל מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-16 ג'יגה זיכרון פנימי, המשקל שלו עומד על 135 גרם והוא כולל גם התקן תקשורת לטווח קצר מסוג - NFC. המחיר באתר סלקום: 2,990 שקל.