גלובל פאואר חתמה על הסכם לרכישת גז מ"תמר" ב-200 מ' ד'

החברה ציינה כי ההסכם מבטיח את יכולתה להגיע להפעלה מסחרית ואספקת חשמל ואנרגיה טרמית בשנת 2014, על ידי 3 תחנות כח, המוסקות בגז טבעי

עסקת גז נוספת לשותפות "תמר". חברת גלובל פאוור, שבשליטתם המשותפת של אהוד בן ש"ך ומשפחת כספי הודיעה היום (ד') כי השלימה את חתימת ההסכם לרכישת גז טבעי משותפות תמר בהיקף של כ-200 מיליון דולר. מניותיהן של קבוצת דלק וישראמקו , השותפות ב"תמר", מרכזות עניין.

גלובל פאואר, שעוסקת בפיתוח פרוייקטים והשקעות בתחום התשתיות והאנרגיה, נערכת להקמת תחנת כוח בהספק מותקן של כ- 120 מגה וואט במפעל DSI בדימונה. החברה ציינה כי ההסכם מבטיח את יכולתה להגיע להפעלה מסחרית ואספקת חשמל ואנרגיה טרמית בשנת 2014, על ידי 3 תחנות כח, המוסקות בגז טבעי.

אהוד בן ש"ך, יו"ר גלובל פאוור: "הסכם זה הינו צעד חשוב בהתפתחותה של גלובל פאוור, ומהווה בסיס חדש להסכמי רכישת גז טבעי, המאפשר מחד וודאות גבוה של חיזוי מחיר הגז הטבעי בטווח הבינוני והארוך ומאידך, יכולת הגנה על מחיר הגז הטבעי בטווח הקצר והבינוני. שימוש באנרגיה המופקת בתחנות כח קטנות ובינוניות מגלמת הנחה משמעותית בעלויות האנרגיה לחברות וארגונים גדולים במקביל לגמישות רבה יותר באספקת החשמל. לגלובל פאוור הסכמים להקמת תחנות כח עם החברות המובילות במשק כחלק מיתרונה היחסי של גלובל פאוור בהקמת תחנות כח קטנות ובינוניות".