ביזיון תאגידי המים: הקשיש שנותק בגלל "חוב" של 5,165 שקל

"ידיעות אחרונות" מביא את סיפורו של שלמה ברון, שקיבל חשבון מים חריג במיוחד וניסה להסביר זאת לתאגיד המים הגיחון ■ ומה עשו בתאגיד? עיקלו את חשבון הבנק שלו וניתקו אותו ממים ■ הגיחון בתגובה: "מונה המים תקין"

שלמה ברון, קשיש בן 81 המתגורר בגפו בדירה בירושלים, רגיל לקבל חשבון מים של כ-100 שקל לחודשיים; אלא שלפני כמה חודשים הוא נדהים לקבל חשבון חריג של 5,165 שקל, סירב לשלם ונותק ממים - כך מדווח היום (ה') העיתון "ידיעות אחרונות". סיפורו התפרסם לראשונה השבוע בתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10.

ברון מתגורר ברחוב עזה בירושלים וטוען כי חשבון המים שלו עומד בממוצע על כ-100 שקל, כך שהחשבון המנפוח היה חריג מאוד. למרות זאת, כל ניסיונותיו להסביר זאת לתאגיד המים הגיחון נכשלו.

"התקשרתי לחברת הגיחון ואמרתי שנשלח אליי חשבון לא הגיוני של אלפי שקלים, שלא מתקרב בכלל לחשבון הממוצע שלי", אמר ברון ל"ידיעות אחרונות". "הם בדקו וטענו שזה הסכום".

ברון החליט להגיש תלונה לרשות המים, אך טרם קיבל תשובה. בינתיים, בתחילת השבוע החליטה חברת הגיחון לנתק אותו ממים ולפרק את שעון המים שלו.

חברת הגיחון מסרה בתגובה ל"ידיעות אחרונות" כי "נעשו כל הבדיקות, מונה המים תקין. נתנו לו כמה הזדמנויות להסדרת החוב ופריסת תשלומים. חשבון הבנק שלו עוקל, זה לא עזר - ולא נותר אלא לנתק את חיבור המים שלו".