תמימות פריזאית: "לא מודאגים מהפייננשל פייר-פליי"

נאסר אל-חלאיפי, נשיא המועדון הבזבזני, על הרגולציות שמאיימות להזיק לקבוצה מעיר האורות: "ישבנו עם אופ"א והיתה פגישה מושלמת"

נאסר אל-חלאיפי, נשיא פריז סן-ז'רמן, טוען כי הוא לא מודאג מרגולציות הפייננשל פייר-פליי של אופ"א (FFP), שאמורות, לפחות על הנייר, להטיל סנקציות על קבוצות שרושמות הפסדים תפעוליים גדולים - וכי הן לא צפויות לעצור את האמביציות של המועדון שלו להפוך לאחד הכוחות החזקים בכדורגל.

בחודשים האחרונים הביעו בתעשיית הכדורגל תמיהות לגבי חוזה החסות הענק עליו חתמה פ.ס.ז' עם רשות התיירות הקטארית (QTA), שמלבד הסכום חסר הפרופורציות שהוא יעניק למועדון (מקסימום 200 מיליון אירו בכל עונה, לפי הדיווחים) - חשוד כקשור עסקית לבעלי המועדון, שהם רשות השקעות הספורט הקטארית (QSI).

בנובמבר האחרון נפגשו ראשי פ.ס.ז' עם ראשי אופ"א במטרה לבדוק את מהות ההסכם. "הפגישה היתה מושלמת", מצוטט הבוקר אל-חלאיפי ב"ל'אקיפ". "ענינו על כל מה שנשאלנו והכל הלך טוב. ההסכם שלנו עם רשות התיירות הקטארית אינו טריק חשבונאי, זה הסכם דומה לזה שיש לנו עם אמירייטס (חברת התעופה שמעניקה חסות החולצה למועדון). לאופ"א אין סיבה לא להסכים איתנו, הכל חוקי, ועורכי הדין שלנו בטוחים בעצמם".