תקציב הפרסום של רשת אפריל חוזר לזרמון DDB

תקציב המדיה של הרשת יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום

תקציב הפרסום של רשת אפריל חוזר למשרד הפרסום זרמון DDB - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, לאחר סאגה ארוכה שכללה תביעות הדדיות בין המפרסם למשרד.

אדלר-חומסקי טיפל בעבר במשך 5 שנים בתקציב הפרסום של רשת הקוסמטיקה אפריל, אולם לקראת סוף התקופה עלו היחסים בין הצדדים על שרטון, ובאפריל החליטו להעביר את התקציב לטיפולו של המשרד דאז זרמון-גולדמן.

עד למעבר לזרמון-גולדמן התמקד הפרסום של הרשת בפרסום מכירתי סביב מבצעים, חגים או ימים מיוחדים כמו ולנטיינ'ס דיי. המעבר לזרמון-גולדמן הביא איתו שפה פרסומית חדשה בעלת אופי תדמיתי מובהק. הסיסמה שנבחרה לצורך מהלך השפה החדשה הייתה "מבינים יופי", והיא נועדה לבדל את הרשת מרשתות אחרות ככזו המתמחה בקוסמטיקה.

הקמפיין של הרשת, בכיכובה של אסתי גינזבורג, זכה לשבחים. מדובר בקמפיין שבו נראתה גינזבורג מתענגת על עוגת קצפת, טורפת סטייק עסיסי, מלקקת שאריות גלידה מכף ואוכלת בתאווה ספגטי. הסלוגן של הקמפיין היה "יופי זה עניין של ביטחון עצמי".

לאור העובדה שהקמפיין נחשב למוצלח, הידיעה על עזיבת הרשת את המשרד וחזרתה לאדלר-חומסקי התקבלה בתדהמה בענף הפרסום. זרמון-גולדמן היה שרוי באותה תקופה במשבר קשה, ועזיבתו של לקוח משמעותי שכזה לא תרמה לו. אך מהר מאוד התברר כי מה שהחזיר את אפריל לאדלר-חומסקי היא פשרה סביב חשש של הרשת מתביעה משפטית של המשרד.

ההתקשרות המחודשת בין אפריל לאדלר-חומסקי נקבעה לתקופת זמן של שנתיים שמסתיימות כעת. עתה יעבור תקציב הקריאייטיב בחזרה לזרמון DDB שעבר מאז שינויים, לאחר שאחד משני השותפים, הדר גולדמן, עזב והותיר את ניהול המשרד לאיילון זרמון.

תקציב המדיה יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של רשת אפריל עמד ב-2013 על כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. היקף הפרסום של הרשת ב-2012 עמד על כ-7.4 מיליון דולר במחירי מחירון ,שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים.

רשת אפריל הוקמה בשנת 1994 ומפעילה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית. זרמון יטפל גם בתקציבי הפרסום הייעודיים למותגים הבינלאומיים אשר אפריל מחזיקה בזיכיון ההפצה הבלעדי שלהם בישראל, וביניהם במותג-העל CARVEN ובמותגים הרמס, קרטייה, ז'אן פיובר, סקנדל, לליק, ועוד.