בנט מתנצל בפני ראש הממשלה: "לא התכוונתי לפגוע"

היום אמרו מקורבי ראש הממשלה כי הוא לא יסתפק בפחות מהתנצלות מפורשת של יו"ר הבית היהודי על מתקפותיו החוזרות בימים האחרונים, ואיימו כי בלי התנצלות - יש סכנה להמשך קיומה של הממשלה בהרכבה הנוכחי

האולטימטום עבד: זמן קצר אחרי שנתניהו קצב הערב (ד') את חלון ההזדמנויות להתנצלות עד יום א' - שיגר יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודעה ובה הביע חרטה על דבריו: "לא הייתה לי כוונה לפגוע בראש הממשלה, יש לי כבוד אליו".

היום אמרו מקורבי ראש הממשלה כי הוא לא יסתפק בפחות מהתנצלות מפורשת של יו"ר הבית היהודי על מתקפותיו החוזרות בימים האחרונים, ואיימו כי בלי התנצלות - יש סכנה להמשך קיומה של הממשלה בהרכבה הנוכחי. בשיחות שקיים נתניהו עם שרים וגורמים נוספים, הוא קצב את חלון הזמנים להתנצלות של בנט עד לישיבת הממשלה הקרובה - ביום א' בשעה 10:00.

בשיחות עם מקורביו אמר ראש הממשלה כי אין לו בעיה עם ביקורת עניינית, אך בנט, לדבריו, נהג בסגנון פזיז וחסר אחריות. עוד ציין, כי הוא חושב שההשתלחויות כלפיו אינן ראויות.

בנט: "צאצאינו לא יסלחו למנהיג שימסור את הארץ"

אמש תקף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט את ראש הממשלה בחריפות כשאמר כי "צאצאינו לא יסלחו למנהיג שימסור את הארץ", והיום, שעות ספורות לאחר אותו נאום, הגיעה התגובה מצד ראש הממשלה שנראה שמאבד סבלנות כלפי אחד השרים הבכירים בממשלתו.

גורמים בסביבתו של נתניהו דרשו מבנט להתנצל ואמרו כי אם לא יעשה כן, תבוא דרכו בממשלה לסיום. הם דרשו שיחזור בו מדבריו בשל מה שהם מכנים "התקפה פרועה ומשולחת רסן" מצידו של יו"ר הבית היהודי.

"איש לא ילמד את ראש הממשלה על ציונות ואהבת הארץ", אמרו הגורמים. "לא ברור למה בנט נדבק לכיסא הממשלה, אבל ההתנהגות החצופה והסגנון חסר האחריות חייב לבוא לידי סיום".

בסביבת ראש הממשלה אמרו כי אם בנט לא יתנצל, הוא ימשיך לסכן את הרכב הממשלה הנוכחית. "יש חלופות פוליטיות אחרות, גם ממשלה בלי בנט תמשיך לדאוג לביטחון ישראל", הבהירו.