ממלונאות לרדיו: רונן שי נכנס כשותף ומנכ"ל לרדיו "קול הים האדום"

שי, ששימש כמנכ"ל מלונות רימונים, עושה מעבר לעולם התקשורת ■ רכש את מניותיו של מנכ"ל "קול הים האדום" לשעבר, גיא מרקמן, ומונה למנכ"ל במקומו

אחרי שנים רבות בענף המלונאות, רונן שי עושה מעבר חד לעולם התקשורת. בתקופה האחרונה רכש שי את מניותיו של מנכ"ל רדיו "קול הים האדום" לשעבר, גיא מרקמן, והצטרף כשותף לתחנת הרדיו הדרומית. במקביל, מונה באחרונה שי למנכ"ל במקומו של מרקמן.

שי, 49, מתגורר באילת בעשורים האחרונים, ומשם החל לטפס במעלה סולם ענף המלונאות. בין תפקידיו שימש כמנכ"ל הילטון מלכת שבא, משם עבר לנהל את אזור אילת ברשת מלונות פתאל, ובתפקידו האחרון בתחום כיהן למשך תקופה קצרה כמנכ"ל רשת המלונות רימונים.

רונן מסר כי "לאחר שמיציתי קריירה עשירה בתפקידי ניהול בכירים בענף המלונאות, אני שמח לעבור לפרק חדש בעולם התקשורת ולהצטרף לתחנת הרדיו האזורית 'קול הים האדום'. מדובר בתחנה איכותית הנהנית מאחוזי האזנה גבוהים וממעמד מיוחד בהשפעה על האזור. חשוב לי להמשיך להצעיד את התחנה להישגים מרשימים ולקשר בין הקהילה לתחנת הרדיו".

רוני אלגרנטי, בעל השליטה ב"קול הים האדום" ויו"ר הדירקטוריון, הוסיף כי "רונן הינו מנהל מוערך ומנוסה ביותר. אני משוכנע כי התחנה תהנה מכישוריו ומיכולתו הן כמנכ"ל והן כבעל מניות. רכישת המניות על-ידי רונן מהווה הצהרה ברורה מצידו, ואני שמח שהשלמנו את המהלך הכפול".