סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר - הכי זכורות ואהובות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראה זוג היונים המזוהה עם החברה, כשהן מוצאות מכשיר סלולרי על ספסל בפארק ציבורי ומתקשרות לבעליו.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%; בעוד ששיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.2%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של נורופן, באמצעות ענבר-מרחב-ניסן, בולטת בפשטותה מול כל הפרסומות המושקעות של החברות הגדולות, הן קריאטיבית והן מבחינת זמן מסך, ומעבירה היטב את המסר הפשוט - שנורופן מטפל מהר בכאב ראש.

קמפיין הוט מובייל, באמצעות ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). למרות ההשקעה הגדולה, הקמפיין לא הצליח להתברג השבוע לטבלאות ונותר מחוץ להן.

בשבוע שעבר בקמפיין המושקע ביותר, של מקדונל'דס, הושקע סכום גבוה משמעותית, של כ-2.2 מיליון דולר.

פחות פרסומות וחסויות

ראוי לציין כי הפרסומת של רשת האופנה קסטרו, באמצעות משרד הפרסום THE BOX, בכיכובה של גל גדות, נכנסה השבוע למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 448 (לעומת 489 בשבוע שעבר).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.6 מיליון דולר (לעומת 39.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

ביטוח ישיר
 ביטוח ישיר