חיזוק נוצץ ליורוליג: למאר אודום מצטרף לקוצ'ה לבוראל

כוכב ה-NBA לשעבר, שהסתבך לאחרונה בפרשות גירושים והתמכרות לסמים, חתם על חוזה לחודשיים בקבוצה הספרדית

החתמה מפתיעה ונוצצת במיוחד בכדורסל האירופי: למאר אודום, לשעבר שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס קליפרס, דאלאס מאבריקס ומיאמי היט - עובר לשחק בקוצ'ה לבוראל הספרדית.

הפורוורד בן ה-34, שלא שיחק כדורסל והפך לשחקן חופשי מאז שסיים את החוזה שלו בקליפרס בעונה הקודמת - חתם בספרד על חוזה לחודשיים בלבד. כך הודיע רשמית המועדון שמשחק ביורוליג. באתר הבית של הקבוצה אף הוכרז: Welcome Lamar.

בתום תקופת החוזה הקצרה, לבוראל, שפתחה בצורה גרועה את משחקיה בשלב הטופ-16 במפעל האירופי (ניצחון אחד בלבד, חמישה הפסדים ומקום אחרון בבית) - תחזיק באופציה להאריך את ההתקשרות איתו עד לסוף עונת 2013/14.

בחודשים האחרונים, כך על-פי פרסומים בתקשורת האמריקאית, התמודד אודום עם תהליך גמילה מסמים. בנוסף, הוא התגרש מאשתו, כוכבת תוכניות הריאליטי האמריקאית קלואי קרדישאן. משחקו הרשמי האחרון היה לפני יותר מחצי שנה, ב-3 במאי 2013, במסגרת הסיבוב הראשון בפלייאוף של ה-NBA, אז הפסיד עם הקליפרס לממפיס.

אודום (34, 2.08 מ'), רשם במהלך הקריירה שלו 961 משחקים בעונה הסדירה ב-NBA, ועוד 108 משחקי פלייאוף, בהם קלע עוד 14,188 נקודות בסך הכל ואסף 9,014 ריבאונדים. ברקורד שלו שתי טבעות אליפות (עם הלייקרס ב-2009 ו-2010). הוא נבחר במקום הרביעי בדראפט 1999.