"יש טרור מזרחי; אייל גולן תובע כי אמרנו שהוא מייצר זבל"

שי ודרור בתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV: "אסור לבקר ואסור להגיד שום דבר על מוזיקה מזרחית, על זמרים מזרחים. לדעתי זה חלק מהעניין של 'פיליטיקלי קורקט' - הגל הזה שאסור להגיד שום דבר שהוא על הגבול"

היום בתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV מתארחים שי ודרור - הלא הם שי גולדשטיין ודרור רפאל. זירת תוכניות הבוקר הסאטיריות השוקקת ברדיו האזורי ממשיכה לכרסם בתוכניות האקטואליה של הרשתות הארציות, ומי שאחראי לכך במידה רבה הם שי ודרור.

"יש איזה שהוא טרור מצד הזמרים המזרחיים - ואסור לבקר ואסור להגיד שום דבר על מוזיקה מזרחית, על זמרים מזרחים. לדעתי זה חלק מהעניין של 'פיליטיקלי קורקט' - הגל הזה שאסור להגיד שום דבר שהוא על הגבול".

"לדעתי, דווקא מי שמקבל במה צריך לדעת לקבל גם ביקורת. כל עוד אתה בשוליים, אז לא מבקרים אותך כי לא שומעים אותך. רציתם להגיע למקום שבו ישמעו אתכם ללא הפסקה - סבבה, אנחנו בעד, אנחנו גם משמיעים מוזיקה מזרחית, אנחנו אוהבים מזרחית, אבל אם אתם בפריים-טיים - תקבלו ביקורת.

"אייל גולן, למשל, תובע אותנו כי אמרנו שהוא מייצר זבל. בעצם לא אנחנו אמרנו, אנחנו ציטטו שיר של מאיר אריאל שבו הוא אומר שהוא נרשם לשוק ההון המאובטח, כחברה שמייצרת חרא".

*** צפו בתוכנית המלאה בגלובס TV ***