הטאבלט של סמסונג הגיע לא תקין - הלקוח טורטר חודשים

לקוח שרכש את הטאבלט סמסונג גלקסי טאב 3 טוען כי מאז שקנה את המכשיר, הוא נמצא יותר זמן במעבדה מאשר בשימוש אישי שלו, משום שמעולם לא היה תקין: "זמן השהייה המצטברת במעבדות בארץ עומד על כ-70 ימים"

סמסונג היא אחת החברות הפופולריות בתחום הטאבלטים בעולם וגם בארץ, אבל למרות העוצמה שלה בתחום המכירות, בתחום השירות היא סובלת לא פעם מבעיות. ר', לקוח שרכש בסוף חודש יולי אשתקד את הטאבלט סמסונג גלקסי טאב 3 (גרסת ה-10 אינץ'), חווה את מדיניות השירות של סמסונג על בשרו. לטענתו, מאז שקנה את המכשיר, הוא נמצא יותר זמן במעבדה מאשר בשימוש אישי שלו, משום שמרגע הרכישה הוא היה לא תקין.

"זמן השהייה המצטברת שלו במעבדות היבואן בארץ עומד על כ-70 ימים. "בסמסונג מתעקשים כל הזמן לתקנו במקום להחליפו", אומר ר'.

מאז יצא הטאבלט מהקופסה, התגלו תקלות במכשיר. לדברי ר' הוא נתקע לעיתים קרובות, לצד אתחולים חוזרים. "חזרתי לחנות בה קניתי את המכשיר והשארתי אותו לתיקון, כאשר לאחר זמן מסוים קיבלתי טאבלט חדש. לתומי חשבתי שהבעיה באה על פתרונה אבל אז המכשיר החדש החל להכהות ולהבהיר את התצוגה כל הזמן ללא תלות בתאורה חיצונית וכאשר התצוגה לא נמצאת במצב אוטומטי". ר' החליט הפעם לנסוע למעבדה של היבואן בפתח תקווה, להפקיד אותו שם, לאחר שנתן הוראה לא לאפס את הטאבלט כי הדבר לא עוזר. ר' מציין שהמכשיר חזר מהתיקון עם אותה תקלה וגם עם איפוס.

הגלקסי טאב של ר' היה במעבדות היבואן כ-4 פעמים, בכל פעם למשך כשבועיים, כאשר התקלה חוזרת. "אני מתוסכל. האנרגיה שאני מוצא את עצמי משקיע בנושא היא הרבה מעבר למה שלקוח צריך להשקיע. בתהליך עצמו מצאתי את עצמי מתמודד מול חלק מנציגי השירות אשר היו ממש לא נחמדים והתעלמו מבקשות שלי שיחזרו אליי. בסך הכול רציתי טאבלט אחר או זיכוי כספי".

תגובת סמסונג ישראל: "סמסונג מתייחסת בכובד ראש לכל פנייה מקהל לקוחותיה ועושה מאמצים לספק חווית שימוש אידיאלית. מבדיקת המכשיר עולה כי נתגלתה בו תקלה נדירה והחברה עדיין בודקת את מקור התקלה. מהחברה הוחלט לספק ללקוח מכשיר חדש, לשביעות רצונו, וזאת עוד בטרם תם הטיפול במקרה".