ספא בדיוויד אינטרקונטיננטל: בועה תל-אביבית בהתגלמותה

טיפול עוצמתי מצד אחד ומרגיע ומפנק מצד שניה, ובכלל - התחושה היא של צלילה במובלעת מנותקת מהיקום כולו

מרגע שנכנסים לתוך הספא המחודש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, התחושה היא של צלילה במובלעת מנותקת מהיקום כולו. רק לאחרונה השיק המלון את הספא החדש והמפואר שלו, THE Spa, ובו שבעה חדרי טיפולים, בהם גם חדר טיפולים זוגי, סאונה יבשה ורטובה וחדר כושר חדשני (שנבחרת כדורגל רוסית שהתה בו בעת הביקור שלנו, והוסיפה נופך קוסמופוליטי לאווירה).

את הטיפול מתחילים באחסון החפצים ש"מבחוץ" בלוקר אישי, הממוקם בחדר התרגעות. לאחר שעוטים חלוק מפנק ונכנסים לחדר הטיפולים, יש לסגור עוד כמה פרטים: מידת העיסוי הרצויה, כמובן, אבל לא רק: סוג המלח המועדף לשלב הפילינג של הטיפול, איזו מוזיקת רקע תתנגן בחדר ואיזה ניחוח שמן עיסוי יבשם את גופכם.

רשימת הטיפולים היא ארוכה, וזה שחווינו נקרא The Spa Signature, שנמשך לא פחות משמונים דקות. בשלב הראשון עוברים טיפול פילינג ממריץ ומרענן מכף רגל עד צוואר. כדי להכין את הגוף לשלב השני של הטיפול נשטפים במקלחון שבתוך חדר הטיפולים, להסרת המלח.

החלק הבא כולל עיסוי ארוך ומפנק תוך דגש על חלקי גוף לפי דרישה (שכמות, צוואר או גב, למשל) ועיסוי ממוקד בכפות הרגליים או בקרקפת. הטיפול עצמו הוא עוצמתי מצד אחד ומרגיע ומפנק מצד שני (ויקר למדי מצד שלישי: 520 שקלים! הטיפול הזול ביותר ברשימה עולה 320 שקלים. אם כי בהזמנת טיפול מקבלים חניה חינם ושימוש חופשי במתקני הספא).

עד סוף החודש הזה מציע המלון ארבע חבילות אירוח שונות לסוף שבוע אורבני בתל אביב הכולל אירוח על בסיס חצי פנסיון ותוספות שונות. הצ'ופר של חבילת הספא הוא שני טיפולים (1,900 שקלים); זה של החבילה הקולינרית מציע ארוחת ערב באחת המסעדות הטובות שבסביבה (הרברט סמואל, מנטה ריי, דלאל או מסעדת המלון) במחיר 1,650 שקלים; החבילה התרבותית כוללת גם זוג כרטיסים למופע תרבות במרכז סוזאן דלאל (1,850 שקלים) ולחבילת הסיור מתלווה סיור מודרך בשכונת נווה צדק הסמוכה (1,850 שקלים).

פרטים: מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, קויפמן 12 תל אביב. טל' 03-7951111