אפל משיקה עדכון עברית משופר למעבד התמלילים שלה

בזמן שמיקרוסופט לא סופרת את הישראלים עם השקת ערכת אופיס לאייפד, אפל הופכת ליקירת הישראליים עם תמיכה מוצלחת במוצרים שלה בשפה העברית

בזמן שמיקרוסופט לא סופרת את ישראל עם השקת ערכת אופיס הכוללת את מעבד התמלילים וורד עבור מכשירי האייפד, חברת אפל משיקה תמיכה משופרת בתוכנה שלה - Pages בעברית.

כזכור, מיקרוסופט הודיעה שבוע שעבר על השקת אופיס לאייפד, אבל ישראליים חסומים להוריד את ערכת האפליקציות המשרדיות, מכיוון שהענקית מרדמונד החליטה לא לשלב תמיכה בשפה העברית.

אפל, שכבר השיקה בשנה שעברה את Pages עם תמיכה מוצלחת בעברית במכשירי האייפון, אייפד ומחשבי מק, הוסיפה אתמול שיפורים שונים בתוכנה שלה עבור עברית. השיפורים כוללים תמיכה בספירת מילים, טמפלטים חדשים בעברית ושיפורי יציבות.

גרסת האופיס לאייפד קיבלה ביקורות טובות, אבל ישראליים שמחזיקים את הטאבלט של אפל כנראה לא יהנו ממנה בתקופה הקרובה או מעבר לכך. הצעד הזה של מיקרוסופט מרחיק אנשים משימוש בתוכנות שלה, בעוד שמהצד השני אפל הופכת ליקירת הישראליים עם תמיכה מוצלחת במוצרים הניידים שלה בשפה העברית וגישה לחנות הסרטים והמוזיקה - iTunes כולל תשלום בשקלים. מיקרוסופט עדיין מונעת מהישראליים גישה לחנויות התוכן שלה.