אלון חסן: "איימו לדקור אותי; אגיש תלונה במשטרה נגד כץ"

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד: "ההסתה של כץ הגיעה לשיאים חדשים" ■ יגיש תלונה בגין איומים על חייו מאדם שהתקשר לנמל ואיים לרצוח אותו ■ כץ מוקדם יותר: "אם חסן זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה"

אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, הודיע כי יגיש תלונה במשטרה נגד שר התחבורה ישראל כץ. חסן טוען בהודעה לתקשורת, כי בעקבות ההסתה המכוונת של השר כץ מוקדם יותר היום, התקשר אדם לנמל אשדוד והודיע כי בכוונתו לדקור את חסן.

חסן יגיע בתום הדיון בבית הדין בב"ש לתחנת המשטרה באשדוד על מנת להגיש תלונה בגין איומים על חייו, ונגד השר כץ בגין הסתה נגדו ונגד עובדי הנמלים. נציין, כי השר כץ נהנה מחסינות פרלמנטרית מתוקף היותו חבר כנסת, וכדי לחקור אותו במשטרה בגין הסתה, יידרש להסיר את החסינות, מה שלא סביר בכלל שיקרה.

מדובר בעוד שלב בדו-קרב בין שר התחבורה לבין יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, שהתגלע בחודשים האחרונים על רקע הרפורמה המתוכננת של השר בנמלי ישראל. מוקדם יותר היום כץ כתב בפייסבוק שלו, ש"אם חסן זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה". חסן לא איחר להגיב וכתב בין שאר, כי "כץ הוא בדיחה מהלכת ובושה לממשלת ישראל".