גרונדיג נכנסת לשוק הסמארט TV בישראל

תציע מסך בגודל 65 אינץ' ב-20 אלף שקל, 50 אינץ' בטכנולוגיית LED במחיר של 5,000 שקל, ודגם 40 אינץ' ב-3,300 שקל ■המסכים מגיעים עם 4 שנות אחריות מלאה ומסוגלים לקרוא תרגום בעברית

ענף הטלוויזיה המקומי והעולמי נחשב לעמוס ביצרניות המשיקות את המוצרים החדשים שלהם בישראל בחודשים אלו. שחקנית גרמנית חדשה-ישנה - Grundig - נכנסת לארץ בימים אלו עם ליין שלם של מוצרים, ותנסה להתחרות ביצרניות הדרום קוריאניות LG וסמסונג השולטות בשוק המקומי עם רמת מחיר נוחה בחלק מהדגמים.

בניגוד ליצרניות כמו פנסוניק או שארפ, שעדיין לא הבינו שמכירת טלוויזיות ללא תמיכה בעברית היא דבר לא תקין, בגרונדינג המסכים מוגדרים כסמארט TV, כאשר הם כוללים אפליקציות (לא מקומיות), ממשק בעברית ותמיכה בקבצי תרגום בעברית SRT עבור תכנים שהגיעו מהאינטרנט. דבר שקיים היום בעיקר, בסמסונג, LG וסוני.

גרונדינג תציע מסך בגודל 65 אינץ', דגם FLX9490, בעיצוב עם מסגרת דקיקה, התומך בטכנולוגיית תמונה ברזולוציה גבוהה מסוג אולטרה HD (מוכר גם כ-4K). המחיר: 20 אלף שקל. ברמות המחיר הנמוכות יותר, תציע גרונדינג שני דגמי סמארט TV: דגם VLE932 בגודל 50 אינץ' בטכנולוגיית LED במחיר של 5,000 שקל, ודגם 40 אינץ' ב-3,300 שקל. המסכים מגיעים עם 4 שנות אחריות מלאה.

לא רק טלוויזיות תציע היבואנית ניופאן בארץ תחת המותג גרונדינג. החברה תמכור גם את מוצרי האודיו, מוצרי חשמל קטנים למטבח, מכשירי עיצוב וטיפוח לשיער וגם מכונות כביסה ומדיחים. ניופאן תשקיע מיליון שקל בתהליך החדרת המותג לארץ.