הוט מציגה אינטרנט 200 מגה ותשיק מהירות חצי ג'יגה השנה

מדובר במהירות שלאף מפעיל בישראל אין יכולת לספק ■ לקוחות שיצטרפו עד סוף החודש יקבלו חבילת טריפל 200 מגה ב-200 שקל לחודש ל-3 חודשים; מנויי אינטרנט בלבד יוכלו לקבל אינטרנט 200 מגה ב-169 שקל במבצע

‎‎חברת הוט טלטלה היום (ב') את שוק האינטרנט והציגה אינטרנט במהירות של 200 מגה - מהירות גלישה שלאף מפעיל בישראל אין יכולת לספק. יתרה מזאת, החברה הטילה הבוקר פצצה של ממש כשהצהירה כי עד סוף השנה תשיק אינטרנט במהירות חצי ג'יגה (500 מגה ביט בשנייה).

באשר למחירים, הוט מבהירה כי לרגל ההשקה תוצע במבצע חבילת טריפל 200 מגה ב-200 שקל ל-3 חודשים בעבור מצטרפים חדשים. המבצע הוא עד סוף החודש.

המהלך של הוט הוא חלק ממהלך כולל של קבוצת התקשורת אלטיס בכל הארצות שבהן היא פועלת. כפי שנחשף ב‏"גלובס", הוט מציעה את מהירות ה-200 מגה בעקבות החברה-האחות שלה נומריקבל בצרפת.

‏לקוחות קיימים יוכלו לקבל חבילת "טריפל פלטינום"‏, שתכלול מהירות גלישה של 200 מגה, חבילת "הכול כלול" של כל ערוצי הטלוויזיה, שיחות בארץ ללא הגבלה ואת קופסת התקשורת החכמה ‏HOT Fiber Box‏ ב-399 שקל.

מנויי אינטרנט בלבד יוכלו לקבל אינטרנט 200 מגה ב-169 שקל במבצע לרגל ההשקה. החברה לא ציינה מה יהיה המחיר המלא לאחר המבצע.

מגדילים את הפער

אילן צחי, מנכ"ל הוט, אמר היום כי החברה הכפילה את מהירות הגלישה שלה בתוך שנה, וכי היא מגדילה את הפער מול המתחרה בזק. צחי ציין כי 30% מהלקוחות הגולשים של הוט כבר משתמשים כיום במהירות 100 מגה.

"המהירות הממוצעת בישראל בגלישה באינטרנט היא 22 מגה, ויש להוט רצון להיות אחת החברות שידחפו הכי חזק את מהירות הגלישה, כדי להגיע למקום מכובד מבין מדינות ה-‏OECD‏. אנחנו הולכים למכור את ה-200 מגה בכל מקום בארץ", אמר מנכ"ל הוט, שהוסיף כי בד-בבד, החברה תשדרג את מהירות העלאת הקבצים לרשת ל-5 מגה - המהירות הגבוהה ביותר בישראל. ‏‎‎‏