חברות המזון בארה"ב ישיקו קמפיין לעידוד צריכת מזון קפוא

קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס משיקות מיזם משותף בעלות של 30 מיליון דולר, תחת השם "קפוא - כיצד הטרי נשאר טרי"

ענקיות המזון קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס מתחרות באגרסיביות זו בזו מדי יום ביומו בכל חנות מכולת ברחבי אמריקה, אבל כעת הן חברו יחד לצורך מיזם משותף שמטרתו לאושש את מכירות המזון הקפוא שמתחילות להיכנס בעצמן לקיפאון.

התוכנית בת 3 השנים, שעלותה 30 מיליון דולר, מכונה: "קפוא. כיצד הטרי נשאר טרי", ומטרתה להציג את המזון הקפוא כ"מפסק של הטבע". מקאן היא סוכנות הקריאייטיב המובילה בתוכנית.

החברות החלו לרקוח את האסטרטגיה הזאת לפני כשנה, במסגרת קבוצת-גג בשם "מכון המזון הקפוא האמריקאי". ההנחיה המקורית הייתה לבקש הצעות שיסייעו למשווקות המזון הקפוא לגבור על התדמית השלילית שמקדמות יצרניות מוצרי מזון אחרים, שמתחרים במזון הקפוא. המסמך שחובר בזמנו ציטט כדוגמה את סיסמת "טרי - אף פעם לא קפוא" של חברת המזון וונדי'ס.

מסע הפרסום יכלול פרסומות בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית והכתובה, על-פי ההודעה שפרסם אתמול (ג') מכון המזון הקפוא האמריקאי, שמייצג יצרניות, משווקות וקמעונאיות מזון. הקואליציה מאחורי הקמפיין מורכבת מ-11 חברות, על-פי אתר האינטרנט של מסע הפרסום.

"השמירה על טריות המזון - זאת מהות ההקפאה", אמר נשיא ומנכ"ל הקבוצה, קרייג נאז, בהודעה שפרסם. הוא הוסיף כי הקבוצה "תשמח מאוד לדבר עם הצרכנים על יתרונותיו הרבים של המזון הקפוא".