טסים לאירופה? כרטיס חיוב נטען לרכישה באירו ובליש"ט

בנק הדואר החל לשווק את "סמארטקארד": כרטיס נטען עד סכום של 5,000 אירו

הנוסעים לאירופה ישמחו בוודאי לשמוע על אופציה נוספת לתשלום במטבע זר: בנק הדואר, בשיתוף עם חברת מאסטרקארד, משיק את "הסמארטקארד" - כרטיס חיוב נטען חכם ורב-מטבעי, הניתן לטעינה בליש"ט ובאירו.

הכרטיס החדש שישווק בסניפי הדואר יאפשר לטעון את הכרטיס מראש במטבע ובסכום הרצוי, עד לתקרה של 5,000 אירו בכל נקודת זמן, וכך לבצע קנייה בטוחה ולהימנע משימוש בכסף מזומן.

ה"סמארטקארד", מבטיחים בחברות, הוא כרטיס המצויד בשבב בטכנולוגיית EMV המספקת הגנה מוגברת מפני הונאות, שמכובד בכ-35 מיליון בתי עסק ברחבי העולם וכן במכשירים אוטומטיים למשיכת מזומנים ולרכישת מוצרים.

הכרטיס החדש, שפותח על-ידי חברת Access Prepaid Worldwide שבבעלות מאסטרקארד, אינו מקושר לחשבון בנק, ולכן יכול לשמש לרכישה מאובטחת בחו"ל ובאתרי סחר מקוון ללא צורך בחשיפת פרטי החשבון של המשלם.

מחירו של הכרטיס עומד על 45 שקל, והוא יהיה תקף ל-5 שנים. ניתן יהיה לקנות בו כרטיס נוסף המשויך לאותה יתרה, ולהשתמש בשניהם במקביל תוך חיוב היתרה המשותפת.

"היקף השימוש בכרטיסים הנטענים במט"ח הנרכשים בסניפי דואר ישראל גדל בהתמדה", אומר מנכ"ל חברת דואר ישראל, חיים אלמוזנינו. "הכרטיס הרב-מטבעי החדש מתקדם מסוגו ומעמיד את בנק הדואר בשורה הראשונה של הגורמים המנפיקים כרטיסים נטענים בעולם".