חברת האבטחה הישראלית Fortscale גייסה 10 מיליון דולר

Fortscale מאפשרת לארגונים לזהות ולחקור התנהגות חריגה של משתמשים, תוך שימוש באלגוריתמים המנתחים מידע ומייצרים השוואה אוטומטית בין קבוצות משתמשים

עידן טנדלר / צילום: תמר שאנן טבת
עידן טנדלר / צילום: תמר שאנן טבת

חברת אבטחת המידע הישראלית Fortscale הודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 10 מיליון דולר, אותו הובילו אינטל קפיטל ו-Blumberg Capital. כספי הגיוס ישמשו להרחבה של פעילות החברה - הן לגיוס נוסף של מפתחים וחוקרים לצוותי הפיתוח והמחקר, האנליזה והאלגוריתמיקה, והן להשקת המטה העסקי של החברה בעמק הסיליקון בארה"ב. המשקיעים הקיימים השתתפו בסבב הגיוס, בהם גם קבוצת Swarth בהובלת שאול שני.

Fortscale עוסקת באבטחת מידע ומאפשרת לארגונים לזהות ולחקור התנהגות חריגה של משתמשים. המערכת ממקדת את תשומת הלב של צוותי אבטחת המידע במשתמשים חשודים או במשתמשים שזהותם נגנבה על ידי תוקפים, תוך שימוש באלגוריתמים המנתחים מידע ומייצרים השוואה אוטומטית בין קבוצות משתמשים.

לטענת החברה, המערכת אינה מצריכה התקנה מסובכת שכן היא ממצה את המידע שכבר נאסף על ידי הארגון ואינה דורשת יכולות מיוחדות מאנשי אבטחת המידע, אלא ממנפת את הידע שכבר קיים אצלם.

"אנו שמחים על ההכרה והבעת האמון מקרנות מובילות כאינטל קפיטל ובלאמברג", אומר עידן טנדלר, מנכ"ל Fortscale, "אנחנו מספקים מערכת הכוללת ארגז כלים מלא לחוקר אבטחת המידע - אנליטיקות ליצירת פרופיל התנהגותי של משתמשים ולזיהוי חריגות ממנו, כלי חקירה ויזואליים, שאילתות ארוזות ויכולת לתשאל באופן חופשי כמויות מידע רבות".