סוגר חשבון: נשיא פייפאל מצטרף לפייסבוק כסגן נשיא בכיר

דיוויד מרקוס יהיה אחראי על אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק

פייסבוק / צילום:  thinkstock
פייסבוק / צילום: thinkstock

במהלך מפתיע עזב אתמול נשיא PayPal, דיוויד מרקוס, את תפקידו בשנתיים האחרונות בענקית התשלומים המקוונת ועבר לשורותיה של פייסבוק, שם הוא צפוי לשמש כסגן נשיא לענייני הודעות ותקשורת במובייל.

בפייסבוק ציינו בפוסט שהעלו בנושא כי מרקוס הוא מנהיג מוערך במיוחד בתעשיית הטכנולוגיה עם רקורד של בניית מוצרים מובילים ומציאת דרכים יצירתיות להפוך אותם לעסק מצליח. "דיוויד לימד את עצמו לכתוב קוד כבר בגיל 8 והשיק את הסטארט-אפ הראשון שלו בגיל 23", צוין בפוסט.

בפייסבוק מציינים כי תחום ההודעות (Messaging) הוא אחד מחלקי הליבה של פייסבוק ומפתח להשגת היעד לחבר את העולם ולהפוך אותו למקום פתוח ומקושר. "מדי יום נשלחות 12 מיליארד הודעות באמצעות פייסבוק ובאפריל האחרון הכרזנו כי אפליקציית המסנג'ר שלנו נהנית מ-200 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש.

מרקוס הצטרף לפייפאל ב-2011 לאחר שזו רכשה את חברת התשלומים בסלולר שייסד, Zong. הוא כיהן קודם לכן כסגן נשיא למובייל בפייפאל, עד שנקרא להחליף את סקוט תומפסון, הנשיא הקודם. תומפסון, בדומה למרקוס כעת, זכה להצעה מפתה מענקית אינטרנט אחרת ונטש את שורותיה של חברת התשלומים המקוונת הנמצאת בבעלות eBay. כך, עבר תומפסון לכהן כמנכ"ל חברת יאהו, עד שהתגלו אי דיוקים בקורות החיים שלו והוא נאלץ לעזוב.