דיווח: היועמ"ש בודק פרשה חדשה הקשורה לשרה נתניהו

"ידיעות אחרונות": וינשטיין בודק מידע לפיו הזוג נתניהו רכש ריהוט ב-30 אלף שקל מכספי המדינה למעון הרשמי בירושלים - ואז העביר אותו לווילה הפרטית בקיסריה

בנימין ושרה נתניהו / צילום: עמוס בן גרשם - לע"מ
בנימין ושרה נתניהו / צילום: עמוס בן גרשם - לע"מ

היועמ"ש יהודה וינשטיין בודק האם משפחת נתניהו לקחה לביתה הפרטי בקיסריה ריהוט שנרכש מכספי המדינה על חשבון משלם המסים עבור מעון ראש הממשלה בירושלים - כך מדווח היום (ה') "ידיעות אחרונות".

הפרשה מצטרפת לשורה של תביעות מביכות של עובדים לשעבר בבית ראש הממשלה, והבדיקה נעשית על רקע מידע שהעביר מבקר המדינה יוסף שפירא ליועמ"ש וינשטיין.

על-פי הדיווח, בכיר במשרד ראש הממשלה הורה לרכוש ריהוט חדש שהוא העתק לריהוט שנמצא בווילה של בני הזוג נתניהו בקיסריה. לאחר שהרהיטים הגיעו, בוצעה החלפה, והריהוט החדש הועבר מירושלים לווילה בקיסריה.

לפי הדיווח, מדובר בעלות של 30 אלף שקל על חשבון משלם המסים, כאשר כאמור הריהוט החדש הועבר לקיסריה, ואילו הריהוט הישן למעון ראש הממשלה בירושלים.

בלשכת נתניהו מסרו ל"ידיעות אחרונות" כי לא ידוע על בדיקה של היועמ"ש בנושא זה והכחישו את הדברים: "למען הסר ספק, נציין כי בניגוד לנטען, מערכת הריהוט שנרכשה נמצאת במעון הרשמי בירושלים ולא בקיסריה".

ממשרד מבקר המדינה נמסר כי "משרד מבקר המדינה קיבל מידע מעין זה, והוא הועבר ליועמ"ש בשל אופיו".