הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות ראובני-פרידן IPG. בפרסומות נראים כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה" כשהם צופים במונדיאל ונזכרים בצפייה המשפחתית במונדיאלים מהעבר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.6%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO. בפרסומת נראה ילד בודד בטיול שנתי, כאשר בשעת ערב, כשהוא לבד באוהל שלו, מגלה להפתעתו מכשיר סלולרי בתיקו עם שיחה נכנסת מאביו. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הקמפיין של חברת התקשורת בזק נכנס למדד הפרסומות, למרות שלא שודרו במסגרתו השבוע פרסומות כלל, אלא תשדירי חסות בלבד, רובם בתוכנית "האח הגדול".

קמפיין קבוצת שטראוס-עלית למותג קפה נמס, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר תקציבית בשבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בתקופה הקודמת, ועומד על 517 (לעומת 542 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך גם כן מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.4 מיליון דולר (לעומת כ-45 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות

הוט סלקום
 הוט סלקום