הנקראות ביותר

התפרסם דירוג מותגי העל של ישראל: מי ברשימה?

"גלובס" מצטרף השנה, לראשונה, לרשימת ה-Superbrands הכוללת מותגי תקשורת, דיגיטל, מזון, פנאי ותרבות ועוד ■ צפו ברשימת המותגים המלאה

לוגו סופרברנדס 2014 / צילום: יחצ
לוגו סופרברנדס 2014 / צילום: יחצ

הצרכנים בישראל בחרו במותגי-העל (Superbrands) של ישראל ל-2014. הבחירה בוצעה ביוזמת ארגון ה-Superbrands הבינלאומי, הפועל ביותר מ-70 מדינות ובכללן ישראל.

לרשימת מותגי-העל מצטרף השנה, לראשונה, עיתון העסקים "גלובס". מותגי תקשורת נוספים שנכנסו לרשימה: ערוץ 2, ערוץ 10, "ישראל היום", "ידיעות אחרונות", תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת", גלגלצ, מאקו, וואלה!, "נשיונל גיאוגרפיק", YNET ו-yes. בין המותגים שיצאו מהרשימה: קשת, גלי צה"ל ותוכנית הטלוויזיה "כלבוטק".

בין יתר המותגים שהוכתרו כסוּפֶּרְבְּרֶנְדְס גם מותגים מעולם מוצרי הצריכה, כדוגמת קוקה-קולה, במבה, סופר-פארם, שופרסל ורשת שיווק השקמה של רמי לוי; מותגי דיגיטל כדוגמת אייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת שמעון פרס, הרמטכ"ל בני גנץ ושלמה ארצי; ועמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.

זו השנה השישית בה מכריז ארגון Superbrands ישראל על רשימת מותגי-העל בישראל, המבוססת על מחקר צרכנים. בישראל עורך את המחקר מכון MarketWatch של אבינעם ברוג.

רשימת מותגי Superbrands של ישראל
 רשימת מותגי Superbrands של ישראל

עקבו אחרינו ברשתות
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!