הסבה: עו"ד התפטר, עבר לסין - ומוכר צעצועי סקס במיליוני דולרים

כך מינף בריאן סלון את האינטרנט ליצירת עסק מצליח למכירת צעצועי מין

בריאן סלון / צילום מסך מתוך ביזנס אינסיידר
בריאן סלון / צילום מסך מתוך ביזנס אינסיידר

עו"ד בריאן סלון התפטר מעבודתו כדי לעבור לסין ולהקים עסק לצעצועי מין שמייצר מחזור הכנסות של יותר ממיליון דולר בשנה - והוא עושה הכל ללא משרדים או עובדים במשרה מלאה.

אתר "ביזנס אינסיידר" מביא את סיפורו של סלון, שיחד עם שותפים הקים אתר באמצעות Very Intelligent E-Commerce. הוא ויתר על שיטות ההפצה המסורתיות והתמקד אך ורק במכירות מקוונות.

המוצר האחרון שלו - צעצוע מין לגברים - עלה לגיוס הון באתר גיוס ההמונים Indiegogo וזכה להצלחה מסחררת: גיוס של יותר מ-260 אלף דולר, בעוד שיעד הגיוס היה 45 אלף דולר בלבד.

"אנו בטוחים שנכפיל את ההכנסות שלנו בשנה הראשונה", אמר סלון ל"ביזנס אינסיידר".

סלון מספר שהיה נוהג לקיים מכירות חצר (garage sales) ולהרוויח יותר כסף מכפי שהרוויח כעורך דין. "היה ברור לי שאני רוצה יותר כסף ואורח חיים מהנה. עבודה כעורך דין הייתה תגמול עלוב על ההשקעה שלי", הוא מספר.

סלון סבור כי התעשייה בה הוא פועל מלאה באנשים שלא מבינים אינטרנט, וכי שיעורי הרווחיות שם גבוהים למדי. הוא החליט לעבור לסין ומספר על הגורמים העיקריים להצלחה שלו: "הדבר הכי חשוב הוא לעשות הכול כדי שהעסק יצמח, ולא לסמוך על מה שאחרים אומרים. פעם אחת אפילו גרמתי לאמי לצלם אותי ואת חבר שלי הולכים בקניון באילינוי עם חליפות ענק מתנפחות".

על מנת להשיג שיעורי רווחיות גבוהים, סלון חיפש ספקי מוצרים בסין. הוא הגיע לאחד מהם דרך אתר עליבאבא. היה זה אתר לייצור מוצרי לטקס בדרום סין. לאחר מכן עבר לצעצועי מין והחליט לעבור לסין, כיוון שלטענתו הוא נסע הרבה לסין כדי לרכוש מוצרים ולמכור אותם בארה"ב, ואט-אט הכיר חברים יזמים בבייג'ין ולפיכך החליט להשתקע שם.