הסכם שיווק והפצה אסטרטגי לאיתמר מדיקל ביפן

ענקית המכשור הרפואי Nihon Kohden תשווק את מוצר ה-EndoPAT של איתמר מדיקל בקרב 100 אלף רופאים ובתי חולים ביפן

איתמר חתמה על הסכם שיווק והפצה אסטרטגי בשוק היעד המרכזי שלה ביפן. חברת המכשור הרפואי הודיעה היום (א') כי תאגיד המכשור הרפואי הבינלאומי הגדול Nihon Kohden בחר במוצר החברה ה-EndoPAT כמוצר הדגל שלו להערכת תפקוד עורקים, וישווק אותו לכ-100 אלף רופאים כלליים ובתי חולים פעילים ביפן עמם הוא עובד.

ההסכם נחתם כשנה מאז החלה החברה הבת של איתמר מדיקל ביפן את פעילותה ועל רקע צמיחה עקבית בהכנסותיה מהפעילות הקרדיולוגית. בהתאם לתוכנית האסטרטגית של איתמר מדיקל, יפן מהווה את אחד משני שוקי היעד המרכזיים של החברה, לצד השוק האמריקאי, ולדעת החברה, ההסכם האסטרטגי שנחתם עם Nihon Kohden הינו בעל פוטנציאל להאצת הגידול בהיקף המכירות. מוצר ה-EndoPAT פונה לשוק פוטנציאלי ביפן, אירופה וארה"ב בתחום של מחלות לב, רפואה מניעתית ורפואה פנימית בהיקף של כ-2.6 מיליארד דולר בשנה.

המנכ"ל גלעד גליק אמר כי "ההסכם עם NK מעיד על האמון במוצר ובפוטנציאל הקליני והמסחרי שלו. ההסכם שנחתם, בהמשך להסכם עם פיליפס בתחום השינה, יאפשר לאיתמר להאיץ את החדירה לשוק ביפן. מדובר בגוף מוביל בשוק הקרדיולוגיה ביפן, אחד משוקי המכשור הרפואי החשובים והמתוחכמים ביותר בעולם, ואנו מאמינים כי NK הינה שותף מצוין להחדרת בדיקת ה-EndoPAT לשימוש קליני בשוק זה".