הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

בפרסומות נראית הפרזנטורית הקבועה של החברה, הקומיקאית שני כהן, המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", כאשר היא מציעה ביטוח לאדם קדמון המעוניין לבטח את הממותה שלו. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.0%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של מחלבת טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

בפרסומת נראה מנשה נוי, פרזנטור החברה, כשהוא רוכב על סוס ומציג את הגבינה הלבנה החדשה של המחלבה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

מספר גבוה של פרסומות וחסויות

הקמפיין של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית זה השבוע השני ברציפות, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - סך השקעה הדומה לזה שהושקע בקמפיין בשבוע שעבר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 578 (לעומת 499 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.7 מיליון דולר (לעומת כ-44.6 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות