אשתו של בנט תקפה את לפיד בפייסבוק: "רדידות ופופוליזם"

גילת בנט, אשתו של שר הכלכלה, הגיבה בפייסבוק של שר האוצר: "לגבי דעותיך האקסטרה סמולניות, שיהיה לך בהצלחה עם זה" ■ "אז איזו עוד רפורמה של בעלי (בעל היכולות החוכמה, היוזמה והאומץ) אתה מתכוון לנכס לעצמך?"

נפתלי בנט ויאיר לפיד / צילום: אוריה תדמור
נפתלי בנט ויאיר לפיד / צילום: אוריה תדמור

שר האוצר יאיר לפיד ושר הכלכלה נפתלי בנט כרתו לפני הבחירות ברית "אחים" שאפשר להם בסופו של דבר להיכנס לממשלה. בין השניים עובר בחודשים האחרונים "חתול שחור" ויחסיהם הפכו מתוחים. דוגמה לכך אפשר לראות בתגובות בפייסבוק של לפיד מאת אשתו של בנט, גילת.

אשתו של שר הכלכלה הגיבה לסטטוס שפירסם יאיר לפיד, שרק באחרונה אמר כי "שרים לא אמורים להתבטא כמו טוקבקיסטים", ככל הנראה כעקיצה על התנהלותו של בנט בהקשר של חטיפת הנערים.

גילת בנט כתבה ללפיד: "קליפה, פלסטיק, ריקנות, רדידות, פופוליזם, שקר , לפידקיפדיה". בתגובה קודמת כתבה גילת בנט ללפיד: "לגבי דעותיך האקסטרה סמולניות, שיהיה לך בהצלחה עם זה". בהמשך כתבה גם: "אז איזו עוד רפורמה של בעלי (בעל היכולות החוכמה, היוזמה והאומץ) אתה מתכוון לנכס לעצמך מחר?". התגובות של גברת בנט פורסמו על-ידי העיתונאי רביב דרוקר. הסטטוסים שעליהם הגיבה בנט פורסמו כבר לפני חודש, ומאז הוסרו על-ידה.

בלשכות של בנט ולפיד סירבו להגיב לדברים, אך דרוקר כתב בחשבון הפייסבוק שלו עם צילומי המסך של התגובות כי "לשכת בנט אישרה שזו אכן היא וביקשה לא להגיב".

אשתו של בנט בפייסבוק/ צילום מסך
 אשתו של בנט בפייסבוק/ צילום מסך

אשתו של בנט בפייסבוק / צילום מסך
 אשתו של בנט בפייסבוק / צילום מסך