ועידת MAD 2014 של "גלובס" תיערך ב-16 ביולי

הוועידה תשמש השנה כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו את החידושים בתחומם

ועידת MAD  לוגו
ועידת MAD לוגו

ועידת MAD 2014 לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange, הוועידה המובילה בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".

ועידת 2014 MAD תארח השנה דוברים בכירים מהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט, אשר יגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה, בהם נציגים מטוויטר, מ- Ogilvy & Mather's, מדיסני העולמית ומנסטלה.

עלי ג'אפארי, סגן נשיא שיווק ומכירות טוויטר אירופה, ישתתף בוועידה ויעביר את הרצאתו "שיווק בזמן אמת". במסגרת תפקידו אחראי ג'אפארי על מכירות ישירות, ניהול תקציבים ושיווק עבור טוויטר ברחבי אירופה. בתפקידו הקודם הוא שימש כראש פעילות המכירות של החברה, והיה אחראי לפעילות הפרסום, אופטימיזציה והתרחבות בינלאומית בשווקים מתפתחים.

גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, ישתתף בוועידה ויעביר את הרצאתו העוסקת בחדשנות במוצר ובחוויית המשתמש ובפרסום במציאות מתחלפת. במסגרת תפקידו כמנהל קריאייטיב ראשי, יומאן מפקח על כל עבודת הקריאייטיב של Ogilvy & Mather Advertising (לונדון). זה למעלה מ- 20 שנה שהוא יוצר קמפיינים מצליחים למותגים ידועי שם כמו אאודי, BMW, קסטרול, קוקה-קולה, Dove, Expedia, Kronenbourg1664, KFC, SABMiller וכן Virgin Atlantic.

סטיבן ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יעביר בוועידה את הרצאתו "איך מרעננים את המותג כשמשדרים לדור הצעיר". במסגרת תפקידו אחראי ברבנק על כל ההיבטים האסטרטגיים והתפעוליים בתחום השיווק של ערוצי דיסני במרכז ומזרח אירופה ובשווקים המתפתחים של דיסני. הוא גם אחראי על המסרים ותוכן הקד"מ של הערוצים, על התכנים המשודרים בהם, לרבות ההשקעה של המותג Refresh של דיסני. חברת וולט דיסני היא גוף תקשורת בינלאומי מוביל, המספק בידור ומדיה לכל המשפחה. ערוץ דיסני העולמי מכיל יותר מ-100 ערוצי בידור לילדים ולמשפחה ב-166 מדינות וב-34 שפות.

פיט בלקשואו, מנהל השיווק, הדיגיטל והמדיה החברתית הגלובלית של נסטלה, יעביר בוועידה את הרצאתו "הקשבה, מעורבות, השראה", ויסביר כיצד למנף את האפקטיביות והפרודוקטיביות של המדיה החברתית להענקת ערך לצרכנים, למצוינות עסקית ולצמיחה עתידית. בלקשואו, העומד בראש חטיבת המדיה הדיגיטלית והחברתית הגלובלית של החברה, יספר בוועידה כיצד חברה הממוקמת ב-130 מדינות, עם יותר מ-2,000 מותגים, נותרת נאמנה לאמונותיה הבסיסיות תוך מינוף המדיה החברתית כדי לשפר תקשורת, לספק הנאה לצרכנים ולנסוך השראה לצורך צמיחה עתידית. הוא יסביר על עקרונות היסוד וכיצד להתקדם ולהצטיין בעזרתם.

ועידת MAD תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה.

התכנים שיועלו במסגרת הוועידה נבחרו במספר ישיבות ומפגשים שנערכו בין נציגי "גלובס" לבין אנשי פרסום, קריאייטיב, תקשורת ושיווק המובילים בתחומם.

בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: איך לספר סיפור; כיצד מעצבים ערך לצרכן; מהי אסטרטגיית תוכן; מהו שיווק בזמן אמת; איך בונים מערכת יחסים עם הצרכן; Data Base Marketing ;Transmarketing - שיווק במציאות מטורפת; מדידת תוצאות בזמן אמת; חדשנות מוצרית ועוד.

■ לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן