תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לגיתם BBDO

ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת גינדי החזקות. המשרד, בראשות המנכ"לים המשותפים עידו הר-טוב ועמית לבני, יקבל את התקציב, אך בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום שטיפל עד כה בתקציב, דרורי-שלומי.

נראה כי בגינדי החליטו לרענן את מערך הפרסום, ולכן קיימו בתקופה האחרונה פגישות עם מספר משרדי פרסום, בהם אדלר-חומסקי, אך הפגישות לא התקדמו לשלב פרזנטציות - בין היתר בשל העובדה שצחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, מכיר היטב את הנפשות הפועלות בענף, לאחר ששימש במספר תפקידי שיווק באתר nrg ובכלל פיננסים.

משרד הפרסום דרורי-שלומי טיפל בתקציב גינדי החזקות ב-3 השנים האחרונות. הוא הצטרף למערך הפרסום של החברה כמשרד נוסף לצדו של שמעוני-פינקלשטיין-ברקי שטיפל בתקציב עד אז. תוך חודשים ספורים מאז הצטרפותו של דרורי-שלומי נפרדו גינדי ושמעוני, ומשרד הפרסום בחר לקחת תקציבי נדל"ן אחרים.

חוסר ודאות בשוק

תחום הנדל"ן נחשב במשך שנים ארוכות לכזה שעיקר פעילות הפרסום והשיווק בו נעשה מתחת לקו. אולם בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות פעילויות של שתי קבוצות האחים גינדי - גינדי החזקות וגינדי השקעות - עבר התחום שינוי גדול, והחלו להיעשות בו השקעות הולכות וגדלות.

בהמשך הצטרפו קבוצות נדל"ן נוספות, כגון שיכון ובינוי, והקבוצות הפכו לאטרקטיביות מאוד מבחינת משרדי הפרסום הגדולים, לאחר שבשנים קודמות הן עניינו בעיקר משרדים קטנים או מתמחים.

עם זאת, בשנה האחרונה ספג התחום כולו מכה בכל הקשור בהשקעות בפרסום ושיווק, בעיקר לאור חוסר הוודאות השורר כעת סביב הרפורמה של 0% מע"מ שאותה מוביל שר האוצר יאיר לפיד.

מתחילת השנה פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 1.8 מיליון דולר, אבל בשנת 2013 פרסמה החברה בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון. יש לציין כי חלק מהפעילות השיווקית בתחום נעשה מתחת לקו ולא בפרסום מסורתי.

צחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, מסר בתגובה: "אנו מודים לדרורי-שלומי על שנים של עשייה משותפת. במהלך התקופה ראינו במשרד שותף אמיתי אשר תמך וליווה את החברה במהלכים המכוננים שלה, תוך שהציע ראייה חדשנית ומרעננת. נשמח להמשיך לשתף פעולה עם המשרד בהמשך הדרך בפרויקטים עתידיים. כעת אנו יוצאים לדרך חדשה, בליווי משרד הפרסום גיתם, ואנו בטוחים כי עבודתנו המשותפת תניב פירות".