זה העונש למארגנת מסיבות סמים וסקס בסופרבול

היון אוק יון אונג, מנהיגת כנופייה שארגנה מסיבות סקס וסמים בניו-יורק, עשויה להישלח ל-3 שנות מאסר ■ העבירה לרשויות כ-700 אלף דולר מתקבולי המסיבות

היכל הסופר בול / צילום: רויטרס
היכל הסופר בול / צילום: רויטרס

מנהיגת כנופייה שארגנה מסיבות סקס וסמים באירועים חשובים באזור ניו-יורק, ובהם הסופרבול, הודתה בסעיפי אישום שבגינם היא עשויה להישלח לכלא ל-3 שנים.

היון אוק יון אונג בת ה-41 מוודברי, ניו-יורק, היא אחת מ-18 אנשים שנעצרו בינואר בעקבות חקירה שהתנהלה נגד כנופייה שסיפקה זונות וקוקאין ופרסמה את שירותיה באמצעות האינטרנט, הודעות טקסט וערוצי טלוויזיה פרטיים, על-פי הודעת התובע הכללי של ניו-יורק, אריק שניידרמן.

אונג גם הסכימה להעביר לרשויות יותר מ-700 אלף דולר מתקבולי עסקי המסיבות. גזר דינה יוקרא ב-24 באוקטובר.

"אנשים שמרעילים את הקהילות שלנו באמצעות סמים ומנצלים נשים לקידום הזנות ייענשו על מעשיהם", אמר שניידרמן.

10 ימים לפני הסופרבול שלחה הכנופייה ללקוחות קבועים הודעת טקסט שבה נאמר: "בחורות חדשות, סקסיות ויפות הגיעו לעיר ומחכות לך", לדברי משרדו של שניידרמן.

הכנופייה הלבינה את רווחיה באמצעות בתי עסק שונים, כולל קמעונאיות בגדים, פאות נוכריות ומוצרי יופי, וכן באמצעות חברת שירות לימוזינות, לדברי גורמים במשרדו של שניידרמן. לעתים קיבלה הכנופייה גם תשלומים בכרטיסי אשראי, והציגה את החיובים כחיובים בגין שירותים לגיטימיים.

לפי משרד התובע, לעתים קרובות נהגו הזונות לבצע תשלומים באמצעות כרטיס האשראי של לקוחות שהיו לא בדעה צלולה, וסכומי החיוב הגיעו לעשרת אלפים דולר ללילה.