סטארט-אפ של אסף הראל: עריכת סרטוני וידיאו משעשעים

Jovie של יוצר סדרת הטלוויזיה "מסודרים" מכיל בנק של סצינות מסרטים מוכרים, אליהן המשתמשים יכולים להכניס את עצמם ולערוך את הסרטון

אסף הראל, יוצר סדרת הטלוויזיה "מסודרים", השיק בשבוע שעבר את הסטארט-אפהחדש שלו - Jovie. האפליקציה החדשה מציעה יכולות עריכת סרטוני וידיאו משעשעים.

האפליקציה מכילה בנק של סצינות מסרטים מוכרים, אליהן המשתמשים יכולים להכניס את עצמם ולערוך את הסרטון. כל סרטון בנוי מהתחלה וסוף קבועים כאשר את האמצע מצלם המשתמש. הסרטונים, או הג'וביז כפי שהם נקראים באפליקציה, מחולקים לפי נושאים: אקטואליה, תכניות טלוויזיה, סרטים, קטעי ספורט וקטעים מקוריים שצולמו במיוחד עבור האפליקציה.

"גם הווידיאו הכי קצר צריך סיפור. פאנץ'. תוכן", אומר הראל, מנכ"ל ג'ובי. "אם ניקח סרטון משעמם ונשים עליו פילטר יפה - הוא לא יהפוך לסרטון טוב, אלא לסרטון משעמם עם פילטר יפה. לכן הקמנו מערכת המורכבת מתסריטאים, במאים ועורכים המייצרים מדי יום תבניות חדשות. הרי אם תבקש מבן אדם ממוצע לעשות סרטון מצחיק - זה ישתק אותו. הוא לא יידע מאיפה להתחיל. לעומת זאת, אם תבקש ממנו לעשות גירסה משלו להארלם שייק או לכתוב תרגום ל'היטלר מחפש חניה', יהיה לו הרבה יותר קל, כי הוא מבין 'מה מצחיק' ומה מצפים ממנו".

ג'ובי גייסה בשלב הסיד חצי מיליון דולר כאשר את ההשקעה הובילו 2B Angels של יואל חשין וארל'ה כהן, אליהם הצטרפו רון צוקרמן, דב מורן, ג'ואי לואו ויעקב גורסד. בהנהלת החברה יושבים יוצר הטלוויזיה גידי רף (חטופים והומלנד) ונשיא הווידיאו של AOL, רן הרנבו. האפליקציה זמינה כרגע גם לאייפון, כאשר בעתיד מתוכננת גם גרסת אנדרואיד (להורדה - לחצו כאן).