פלאפון ופרטנר מצטרפות להשקת האקס בוקס One בישראל

ימכרו את קונסולת המשחקים של מיקרוסופט מ-15 בספטמבר ■ קונסולה הכוללת את מצלמת קינקט ושני משחקים תעלה 2,800 שקל ■ קונסולה ללא קינקט, הכוללת שני משחקים, תעלה 2,300 שקל ■ פרטנר מציעה הטבה בשווי 250 שקל

כפי שפורסם ב"גלובס", ביום שני הקרוב תשיק מיקרוסופט ישראל את קונסולת המשחקים שלה - אקס בוקס One בארץ, כמעט שנה לאחר ההשקה המקורית בארה"ב. פלאפון הודיעה כי תמכור גם היא את הקונסולה הפופולרית, בנוסף לחנויות אלקטרוניקה ומשחקים שהחלו במכירה מוקדמת כבר לפני מספר שבועות.

מחיר הקונסולה בפלאפון יהיה זהה לזה הקיים בשאר הרשתות בארץ, ולפחות כרגע לא נראה כי פלאפון מספקת בונוסים נוספים ללקוחות שיחליטו לקנות את המוצר דווקא ממנה.

זה לא הניסיון הראשון של פלאפון לשווק את קונסולת המשחקים. לפני כשנה וחצי, כאשר הושק הנוקיה לומיה של מיקרוסופט בישראל, יצאה פלאפון במבצע XBOX 360 במתנה למי שרכש את המכשיר. לאחר המבצע, הקונסולות לא נמכרו באופן עצמאי בפלאפון.

המהדורה הראשונה כוללת את מצלמת קינקט וכן שני משחקים - פיפ"א 2015, Dance Central במחיר 2,800 שקל, למזומן או עד 6 תשלומים. מהדורה נוספת היא ללא קינקט, הכוללת גם כן את פיפ"א 2015 ו-Forza Motorsports 5 במחיר של 2,300 שקל, למזומן או עד 6 תשלומים.

פלאפון תציע לרכישה את שתי ערכות הקונסולה החדשה בכל מרכזי השירות של החברה.

הקונסולה המוצעת ללקוחות כוללת שלט אלחוטי, חיבור WIFI מובנה, נפח אחסון של 500 GB ואפשרות חיבור ל-Kinect. פלאפון תציע ללקוחות כל החברות מגוון אביזרים משלימים שיוצבו בכל נקודות המכירה של פלאפון ברחבי הארץ, כולל בקניונים.

המכירה תתקיים בכל נקודות המכירה של פלאפון החל מיום שני 15 בספטמבר ועד גמר המלאי.

רונית אפשטיין, מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון, מסרה: "בשנה האחרונה התמקדנו באסטרטגיית ריטייל בתחום ציוד הקצה, שבאה לענות על הצורך של הלקוחות לרכוש מוצרים משלימים לסלולר כמו לפטופים, טאבלטים ואביזרים. במסגרת זו הקמנו חנות בתוך חנות בתוך מרכזי השירות של החברה ונכנסנו לתחומים חדשים כמו מוצרי מוזיקה, כושר וצילום".

גם פרטנר תשיק את הקונסולה במועד ההשקה הרשמי בכל חנויותיה. ב-2,300 שקל למשלמים במזומן, או עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי.

פרטנר גם מציעה הטבה בשווי 250 שקל: מי שירכוש את הקונסולה בפרטנר יקבל מנוי Xbox Live Gold Membership למשך 7 חודשים, שמאפשר השתתפות במשחקי אונליין, שימוש באפליקציות בידוריות כגון Skype ו-Upload Studio והורדת שני משחקים ללא עלות מדי חודש בחודשו.