רמי לוי תומך בסופר החברתי של אורלי וילנאי וגיא מרוז

הסופר החברתי הוא סופרמרקט שיתופי שבו כל צרכן יכול לקנות מניה ב-400 שקל ■ עד כה נרכשו מניות ע"י כ-500 איש, כשמתוכן רמי לוי רכש שתי מניות

רמי לוי / צילום: דור מלכה
רמי לוי / צילום: דור מלכה

אירוע הפתיחה של הסופר החברתי בהרצליה, שמובילים העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז, הוכתר בהצלחה ביום שישי האחרון - כשצוות החנות רשם פדיון משולש בהשוואה לימי הפיילוט שהחל לפני כחודשיים.

הסופר החברתי הוא סופרמרקט שיתופי שבו כל צרכן יכול לקנות מניה בסך 400 שקל לבית אב, וכך להפוך לשותף בסופר. המוצרים בסופר נמכרים לצרכנים-השותפים במחירים נמוכים שמטרתם לקיים את הסופר עצמו.

עד כה רכשו כ-500 איש מניות, כשהיום (א'), כך נודע ל"גלובס", זכה הסופר החברתי לתמיכה מגורם בלתי צפוי - רמי לוי, בעליה של רשת שיווק השקמה, שרכש שתי מניות - עבורו ועבור בני משפחתו.