התיק של אייל חדד, החשוד בהרצת מניות, הועבר לפרקליטות

רשות ני"ע העבירה לפרקליטות את תיק החקירה של אייל חדד, מבעלי סלקשיין מחסני אופנה, החשוד בהרצת מניות איתמר מדיקל בשווי כ-79 מיליון שקל

רשות ניירות ערך העבירה היום (א') לפרקליטות מחוז ת"א את תיק החקירה בעניינו של אייל חדד, מבעלי חברת "סלקשיין מחסני אופנה", החשוד בהרצת מניות בשווי של כ-79 מיליון שקל במניית חברת איתמר מדיקל. חדד חשוד בביצוע עבירות תרמית בניירות ערך, עבירות דיווח וקבלת דבר במרמה.

ההחלטה האם להגיש כתב אישום נגד חדד תתקבל על ידי מחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה).

הרשות חקרה את החשדות כי חדד ביצע כ-5,400 עסקאות תרמיתיות, עצמיות ומתואמות באמצעות 15 חשבונות שונים שבבעלותו או בשליטתו במניית חברת איתמר מדיקל בע"מ, במהלך השנים 2009-2014. עסקאות אלה, על פי החשד, השפיעו על שער נייר הערך ויצרו מצג של מסחר תקין ואמיתי.

לדברי הרשות, פעילות תרמיתית זו היוותה חלק משמעותי מהיקף הפעילות במניות החברה. הפעילות בוצעה, לפי החשד, באמצעות 15 חשבונות שונים השייכים לחברת סלקשיין ובילבורד, שבבעלות חדד ומקורבו, וכן באמצעות חשבונות שונים השייכים לחברות, וחשבונותיהם האישיים המתנהלים בבנקים השונים. לפי החשד, בתקופה הרלוונטית לחקירה היוותה הפעילות התרמיתית חלק משמעותי מהיקף הפעילות במניות חברת איתמר מדיקל.

עו"ד איריס ניב סבאג ממשרד שינמן-נגב-ניב, המייצגת את אייל חדד, מסרה בתגובה: "לא קיבלנו כל הודעה על העברת התיק לפרקליטות. אייל חדד הכחיש את החשדות נגדו. הוא השקיע במניה למעלה מ-4 שנים מתוך אמונה בחברה".