הטיפ היומי: המניה היפנית הזאת יכולה לזנק ב-40%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית Sanrio, בעלת המותג הלו קיטי, ב"תשואת יתר: ובמחיר יעד של 3,950 ין יפני

חברת Sanrio / צילום: בלומברג
חברת Sanrio / צילום: בלומברג

חברת Sanrio נסחרת בבורסה של טוקיו (סימול: JP:8136) לפי שווי של כ-250 מיליארד ין (כ-2.3 מיליארד דולר). החברה היא בעלת המותג הלו קיטי ומותגים נוספים, והיא מייצרת ומשווקת מתנות, כרטיסי ברכה ומשחקים סביב מותגים אלה, וכן מפעילה פארק שעשועים.

אנו מתחילים לסקר את מניית החברה, ומצפים להתחיל לראות את התועלת מהרה-ארגון שבוצע באירופה, התאוששות בארה"ב והמשך צמיחה באסיה, תוך ניצול המומנטום ברווחים במהלך שנת הכספים 2016 (שנת הכספים שתתחיל באפריל 2015).

להערכתנו, בשנת הכספים הנוכחית ההכנסות מארה"ב ייפגעו מגורמים הקשורים לקור: מזג האוויר הקר ברבעון הראשון, והצלחת הסרט Frozen מבית וולט דיסני - הסרט והמוצרים הנלווים לו, המתחרים במוצרי סנריו, הפכו ללהיט והביאו לירידה במכירות החברה.

הגורמים שהצילו את סנריו היו הפיחות המהיר בין היפני והפעילות החזקה באסיה, ואנו מעריכים שהם יסייעו לה לשמור על רווח תפעולי נמוך רק ב-1% מהתחזיות.

הקטליזטורים למניית סנריו כוללים צמיחה במכירות חג המולד בארה"ב, (בהשוואה למכירות החג הקודם, שהיו נמוכות). אנו מצפים שהחברה תרשום ירידה של 9% ברווח התפעולי במחצית הראשונה של שנת הכספים 2015 (אפריל-ספטמבר 2014) לרמה של 8.7 מיליארד ין, ובכך תפספס את התחזיות ב-4%. עם זאת, אנחנו סבורים שחולשה במניה בעקבות פרסום הדוחות תייצר הזדמנות כניסה להשקעה במניית סנריו.

תזת ההשקעה שלנו כוללת את ההנחות הבאות: יהיה שיפור בראות בנוגע לרווחי החברה החל משנת הכספים הבאה; סבירות גבוהה שסנריו תבחר להגביר את ההחזר לבעלי המניות; פוטנציאל ניכר לצמיחה בטווח הארוך. לפיכך, אנחנו מעריכים שבמכפילים הנוכחיים, שהם מתחת לממוצע ההיסטורי, המניה מוערכת בחסר.

מחיר היעד שלנו למניה - 3,950 ין - נקבע על בסיס מכפיל רווח של 22 לשנת הכספים 2016. מחיר היעד מהווה פרמיה של כ-40% על מחיר השוק. המלצתנו למניה היא "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם