מניית היום: קיבלה אישור שיווק מה-FDA - ומזנקת 35%

בי.אס.פי קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק ומכירת מערכת לניתוח התדר הגבוה בבדיקת אק"ג במנוחה ■ המערכת מסייעת לאבחון חולים הסובלים מכאבי חזה חריפים בחדר המיון

בי.אס.פי , המפתחת ומייצרת מוצרים לאבחון לא פולשני של מחלות לב, מרכזת היום (ד') עניין רב ברקע דיווח על קבלת אישור של מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק ומכירה של מערכת ה-HyperQ Rest בארה"ב, המיועדת לעזור באבחון חולים עם כאבי חזה בחדר המיון ומיועדת לשימוש בזמן בדיקת אק"ג כאשר הנבדק נמצא במצב מנוחה.

ה-FDA אישר לשיווק ומכירה את המערכת על בסיס ניסויים קליניים שבוצעו בחדר מיון לצורך אבחון אירוע כלילי חריף בחולים עם כאבי חזה חריפים. בכך השלימה החברה קבלת אישורי שיווק ומכירה בארה"ב ובאירופה למערכות אק"ג שפיתחה החברה לבדיקות במאמץ ובמנוחה.

החברה מעריכה כי קבלת אישור השיווק והמכירה עשוי להרחיב את שוק היעד הפוטנציאלי של החברה ולקדם את אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

נזכיר כי ברבעון השני השנה דיווחה החברה על מכירות ראשונות של תוכנת ה-HyperQ Analyzer Rest במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת Schiller, זאת לצד המשך מכירות של תוכנת ה-HyperQ Analyzer Stress. בי.אס.פי רשמה הכנסות של כ-1.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014, הגבוהות בכ-50% בהשוואה להכנסות החברה בשנת 2013 כולה.