גבי רוזנברג חוזר לשמש כדירקטור בארגון האמי הבינלאומי

רוזנברג שב לשולחן הדירקטוריון, הפעם מטעם חברת my6sense Inc, בה הוא משמש בשנה האחרונה כיועץ מיוחד

איש התקשורת הישראלי גבי רוזנברג חוזר לשמש כחבר דירקטוריון האקדמיה הבינלאומית לאומנויות הטלוויזיה והמדעים, האמי (emmy).

רוזנברג שב לשולחן הדירקטוריון, הפעם מטעם חברת my6sense Inc, בה הוא משמש בשנה האחרונה כיועץ מיוחד לדירקטוריון החברה וכמתאם בין בעלי המניות האמריקאים להנהלה בישראל.

לפני 15 שנה הצטרף רוזנברג, אז נשיא ומנכ"ל קבוצת JCS, לדירקטוריון האמי והיה לישראלי הראשון נציג חברה פרטית שנבחר לדירקטור באמי. במהלך כהונתו פעל אז רוזנברג רבות לקידום וקירוב תעשיית הטלוויזיה הישראלית להכרה בינלאומית, ובשנת 2007 אף מונה לשגריר האקדמיה בישראל.

האקדמיה הבינלאומית לאומנויות הטלוויזיה והמדעים היא ארגון הברודקאסטרים הגלובלי הגדול בעולם עם חברים ממעל 60 מדינות ויותר מ-500 חברות. הארגון כולל את מובילי תחום הטלוויזיה והמדיה בעולם.

מאז פרש מקבוצת JCS, רוזנברג משמש כיו"ר פעיל של חברת BestTV הפועלת בתחום ניהול, הולכה והפקה של תכני וידיאו באינטרנט. החברה היא הנציגה של חברת Brightcove וחברת Level 3, שתי חברות אמריקאיות הנחשבות למובילות בתחומי ניהול תכני וידיאו באינטרנט והולכת וידיאו באינטרנט בקנה-מידה בינלאומי.

חברת my6sense מספקת לחברות מתחום הפרסום הדיגיטלי בישראל ובעולם פלטפורמה המאפשרת להן לשלב תוכן פרסומי "משולב תוכן" (Native Advertising) באופן פרוגרמטי ומשוכלל, המבוסס על אלגוריתמיקה מתקדמת המאפשרת למידה מהירה ומדויקת של משתמשים סופיים ועל-ידי כך גורמת למקסום הפוטנציאל הכלכלי של פעילות זו.

רוזנברג מסר כי "לפני כחודש, במהלך ביקורי האחרון בארה"ב, השתתפתי גם בדירקטוריון האקדמיה. הייתה זאת הרגשה נפלאה לפגוש חברים טובים מן העבר. בזמנו באתי מתחום הטלוויזיה המסורתית. כיום אני מגיע מתחום המדיה הדיגיטלית במתכונת הכי מתקדמת בעולמות התוכן והפרסום הדיגיטליים. זה מרתק לעשות את המסע שאני כעת בעיצומו ולשלב את הניסיון, הידע והקשרים מהעבר בקונטקסט של עולמות התוכן הדיגיטליים בהן אני פועל כיום".