יהב דרייזן ישמש כמשנה למנכ"ל JWT ישראל

בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב

יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי
יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי

יהב דרייזן מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום JWT ישראל - כך נודע ל"גלובס". בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב.

דרייזן מגיע מתחום האמור להיות משלים לזה של מנכ"ל המשרד יורם דמבינסקי. הוא עורך דין בהכשרתו, וברזומה שלו יש מספר תפקידים בניהול שיווק. את דרכו בענף הפרסום הוא התחיל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, שם עבד כאסטרטג, ומשם עבר לתפקיד מנהל אסטרטגיה בראובני-פרידן.

בענבר-מרחב החזיק דרייזן בשלב הראשון בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה והיה הצלע המשלימה של מי שהיה אז שותף וסמנכ"ל קריאייטיב, רובי ניסן. בחודשים האחרונים הוא מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד. לאחר שניסן פרש מהשותפות ואת מקומו בניהול הקריאייטיב תפס בן סבר, החליט דרייזן לפרוש.

JWT שייך לקבוצת WPP בישראל. למרות הקשר הבינלאומי, בפועל מתנהל המשרד על-ידי יורם דמבינסקי, שלמרות שהגיע מתחום הקריאייטיב הוא משמש כאחראי העיקרי לגיוס ושימור תקציבים. על רקע האתגרים הגוברים בענף הפרסום ניסה דמבינסקי לא אחת למצוא פתרונות שיסייעו לו לשאת בנטל הניהול.

דמבינסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "יהב מגיע עם ראייה עסקית רחבה, יכולות אסטרטגיות וניהול פרויקטים. כששאלתי עליו, שמחתי לגלות שהלקוחות שלו הם הממליצים הטובים ביותר שלו, וזה בדיוק מה שמצופה ממנו גם כאן - ערך מוסף גבוה ללקוחות והובלת מהלכים אפקטיביים במיוחד".