"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת החדשה ל"חגיגת השדרוגים" של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. הקמפיין מתקשר את המהלך הייזום לשדרוג מהירות האינטרנט בחינם ללקוחות החברה.

בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של החברה, כשרצף של דברים טובים קורים לו - הוא מקבל אוטו חדש, מוצא נפט ופוגש את יעל בר-זוהר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.9%.

פרסומת זו מדורגת גם כזכורה ביותר השבוע, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-90% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7%.

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של רכבת ישראל, עם סך השקעה גבוה יותר, שעמד על כ-1.6 מיליון דולר.

עלייה במספר הפרסומות והחסויות המשודרות

גל גדות, פרזנטורית חברת האופנה קסטרו, מככבת בקמפיין חדש של החברה שצולם בלונדון, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, ומצליחה לכבוש את המקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות, אם כי את המקום השישי בלבד בדירוג האהובות.

ראובני-פרידן הוא המשרד היחיד השבוע שמצליח להכניס יותר מפרסומת אחת שלו לטבלה, כאשר גם קמפיין שלו לבנק מזרחי-טפחות - שבו דביר בנדק משוחח עם ארקדי דוכין - מתברג למקום הרביעי בזכורות וחותם את דירוג האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 540 (לעומת 512 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.9 מיליון דולר (לעומת כ-42.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות 20/11/14
 אהובות וזכורות 20/11/14