בהתאם לחשיפת "גלובס": הוכרז סכסוך עבודה בבזק

ועד העובדים בחברה הודיע כי ישבית את עסקי החברה החל מתאריך 10 בדצמבר ■ זאת בשל ההשלכות של רפורמת השוק הסיטונאי על העובדים ותנאי העסקתם וכן דרישת העובדים מההנהלה לפתוח במו"מ על גיבוש הסכם קיבוצי

בזק הודיעה היום (ד') כי ועד העובדים בחברה הכריז על סכסוך עבודה וישבית את עסקי החברה החל מתאריך 10 בדצמבר. זאת בשל ההשלכות של רפורמת השוק הסיטונאי על העובדים ותנאי העסקתם וכן דרישת העובדים מההנהלה לפתוח במו"מ על גיבוש הסכם קיבוצי לעובדים טרם יישום הרפורמה.

ההודעה של ועד העובדים מגיעה כשבוע לאחר שנחשף ב"גלובס" כי שלמה כפיר, יו"ר ועד העובדים, פנה להסתדרות ולהנהלת החברה והגיש בקשה לאישור הכרזה על סכסוך עבודה בבזק. במכתבו כתב כפיר כי "מזה מספר חודשים שאנו מבקשים מהנהלת החברה להיכנס איתנו למו"מ אינטנסיבי, במטרה לחתום על הסכם קיבוצי במסגרתו יעוגנו זכויות העובדים, תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי, לאור ההשלכות שיש לרפורמה הצפויה בשוק התקשורת".

כפיר הדגיש במכתב כי "לשינויים הצפויים בשוק התקשורת בחודשים הקרובים, משמעות כבדה ביותר על עסקיה של בזק, על הכנסותיה ועל איתנותה הפיננסית. כמובן, שלכל אלה, השלכות על עובדי בזק, תנאי עבודתם, שכרם וביטחונם התעסוקתי".