רשת הדיסקאונט ויקטורי סגרה את הרבעון השלישי של השנה עם זינוק של 37% בהכנסות ל-246 מיליון שקל, קרי קצב מכירות שנתי של כמיליארד שקל.
מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה עולה גם שהרווח הגולמי זינק ב-36% ל-56 מ' ש' והרווח התפעולי עלה בשיעור דומה ל-7.5 מ' ש'.
הרווח הנקי של ויקטורי טיפס ב-30% ל-6.2 מ' ש' וההון העצמי של החברה עמד על 147 מ' ש' בסוף הרבעון. הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-4.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
"אנו מסכמים את הרבעון הטוב מעולם הכולל צמיחה גבוהה בהכנסות וברווח", מסר המנכ"ל אייל רביד. "על אף מבצע צוק איתן, הצלחנו לשמר את פעילות הסניפים הקיימים והסניפים החדשים שמידי רבעון צפויים להביא לתרומה משמעותית יותר, גם ברבעונים הבאים. בהסתכלות קדימה, אנו מעריכים כי מגמת הצמיחה תמשך, בין השאר לאור פתיחתם הקרובה של שלושה סניפים נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.