סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראה גידי גוב, פרזנטור החברה, כשדברים טובים קורים לו ברצף: הוא מקבל אוטו חדש, מוצא נפט ופוגש את יעל בר-זוהר.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.9%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים דביר בנדק, פרזנטור הבנק, וארכדי דוכין כשהם מתווכחים אם אנשים הם יותר שמחים או עצובים.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את כניסתן למדד של שתי פרסומות למעדני חלב - ג'וי של שטראוס ומוו של טרה - מה שמסמן אולי התחממות בגזרה זו.

קמפיין הפרסומות של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת בזק, עם סך השקעה נמוך מעט, כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 543 (לעומת 556 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.1 מיליון דולר (לעומת כ-38.6 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות 4/12/14
 פרסומות 4/12/14