ברן: הסכם לביצוע פרויקט באפריקה בכ-80 מיליון דולר

הפרויקט כולל תכנון ביצוע והקמה של מערכת שאיבה והולכת מים ומשך הזמן המוערך לביצוע הפרויקט הוא כשנתיים ממועד קבלת צו תחילת העבודה

נחמן צבר, מנכ"ל ברן / צילום: תמר מצפי
נחמן צבר, מנכ"ל ברן / צילום: תמר מצפי

קבוצת ברן , ספקית בינלאומית של פתרונות הנדסה, תשתיות וטכנולוגיה, מדווחת על חתימה בראשי תיבות על נוסח הסכם קבלנות משנה עם חברה ישראלית מובילה בתחומה, לביצוע פרויקט בשיטת ה-TURN KEY במדינה באפריקה בהיקף הנאמד בכ-80 מיליון דולר.

הפרויקט כולל תכנון ביצוע והקמה של מערכת שאיבה והולכת מים ומשך הזמן המוערך לביצוע הפרויקט הוא כשנתיים ממועד קבלת צו תחילת העבודה.

הסכם אסטרטגי זה נחתם בראשי תיבות כחודש בלבד מאז דיווחה קבוצת ברן על הסכם אסטרטגי אחר באפריקה עם רשות ממשלתית באחת ממדינות מערב היבשת להקמה ושדרוג תשתיות מים בהיקף של כ-160 מיליון אירו.

בברן מדגישים מדגישה כי הוצאת העסקה באפריקה לפועל כפופה, בין היתר, לסיכום סופי של נספחי ההסכם, חתימה על הסכם סופי והשגת המימון לפרויקט. כמו כן, התמורה תשולם במתכונת של עמידה באבני דרך.

נחמן צבר, מנכ"ל קבוצת ברן : "אנו שמחים מאוד על חתימת הסכם חשוב זה בראשי תיבות, ועל המשך כניסה לפרויקטים משמעותיים במדינות שנחשבות מדינות יעד עבורנו. אנו מרוצים מאוד מהצלחת ברן אינטרנשיונל ב-2014 ומעריכים כי בשל הזמן הנדרש לסגירת מימון לפרויקטים שנחתמו באחרונה, אלה יחלו לבוא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה החל במחצית השנייה של 2015. בשנה האחרונה ביצעה ברן אינטרנשיונל קפיצת מדרגה בפעילותה העסקית וחיזקה מאוד את מיצובה התחרותי של הקבוצה דבר שיסייע לנו בהמשך צמיחת החברה".