תקציבי הפרסום של אוטו סנטר והרץ יוצאים למכרז משותף

שתי החברות נמצאות בבעלות מלאה של קבוצת הרכב מאיר

אוטו סנטר / צילום: איל יצהר
אוטו סנטר / צילום: איל יצהר

קבוצת הרכב מאיר מוציאה למכרז את תקציב הפרסום של החברות הרץ ואוטו סנטר - כך נודע ל"גלובס". כיום מטופלים המותגים בשתי חברות שונות: אוטו סנטר מטופל במשרד הפרסום מקאן אריקסון המטפל גם בכל תקציבי הרכבים של קבוצת מאיר - הונדה, וולוו ויגואר. תקציב הפרסום של הרץ מטופל במשרד פובליסיס ישראל.

עוד נודע ל"גלובס", כי לאחרונה ניהלו נציגים של אוטו סנטר והרץ פגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום ביניהם y&r ישראל, פרסום אברהם ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי. מבין שלושת המשרדים היחיד שאיננו מטפל כעת במותג רכב כלשהו הוא y&r ישראל. פרסום אברהם מטפל כיום בתקציב אאודי של קבוצת צ'מפיון מוטורס. קודם לכן עבד המשרד עם קבוצת מאיר וטיפל במותג ביואיק עליו ויתר עת קיבל את אאודי לטיפולו. עם זאת נראה כי הפרידה נעשתה ברוח טובה ומתוך הבנה לסיטואציה ולכן יכול המשרד לעלות על סדר היום כמועמד. שמעוני-פינקלשטיין-ברקי מטפל בתקציב מכשירי תנועה.

הרץ ואוטו סנטר נמצאות בבעלות מלאה של קבוצת הרכב מאיר. עיקר פעילותה של הרץ הוא בתחום הליסינג והשכרה בארץ ובחו"ל. בישראל פועלת החברה באמצעות 22 תחנות שרות ורשת מוסכים הפרוסים ברחבי הארץ ונמצאים בבעלות החברה. רשת אוטו סנטר מבית "הרץ", הוקמה בשנת 2000, וכיום מונה הרשת 13 אתרים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה במכירה וברכישה של כלי רכב יד שנייה וליסינג פרטי לרכב חדש ומשומש. למשרדי הפרסום הוגדר שהתקציב יעמוד על כ-7 מיליון שקל לשנה.

מהרץ ואוטו סנטר נמסר בתגובה כי אחת לכמה שנים בודקת החברה את ספקיה לרבות חברות הפרסום.