לקראת סלקום: הוט משיקה ערוץ סרטים וסדרות חינמי ב-VOD

לדברי הוט החברה תשיק ספריית סרטים מגוונת למנויי ה-VOD MovieTime, ספרית סרטים המציעה ללקוחות ה-VOD עשרות סרטים, שיתחדשו מדי חודש, ללא תשלום נוסף

אין כמו רעשי התחרות כדי לעודד שירותים חדשים ומהלכים שיווקיים לטובת הלקוחות. לאחר ש-YES עשתה זאת ויצאה עם ספריית סרטים וסדרות בחינם ללקוחותיה, עושה זאת היום חברת הוט ויוצאת במהלך דומה שמטרתו היא אחת - לנסות ולשמר לקוחות בטלוויזיה, לקראת כניסתה של חברת סלקום לעולם הטלוויזיה.

מכיוון שסלקום צפויה למכור מוצר טלוויזיוני שכולל ספריית VOD עשירה המהלך של הוט היום, שבא לאחר המהלך של יס מלפני כמה שבועות, ברור ששתי החברות נערכות לשפר את המוצר שלהם לקראת הכניסה. כרגע עדיף לחברות לא להוריד את המחיר, אלא להציע תוספת תוכן חינמית, ולהשאיר את אופציית התחרות על המחיר לשלב החדירה של סלקום ולאחר שיידעו בכמה היא עומדת למכור.

התגובות של הוט ויס לכניסה הצפויה של סלקום, שלא ברור מתי תתבצע, מעידה על חשש גדול מקרב שתי החברות. הנחה סבירה היא שסלקום לא תוכל להציע חבילת תוכן עשירה כמו שיש בהוט וביס בשלב הראשון לכניסתה לשוק, ולכן תבוא עם מוצר זול יחסית, שכולל ספריית וידאו שחלקה יהיה בתשלום וחלקה לא. מכאן ברור מדוע הוט ויס תוקפות בזירת ה-VOD. השירות הפך להיות כלי חשוב באסטרטגיה שלהם לשימור לקוחות. זו גם הסיבה למשל שיס הציעה את שירות הצפייה שלה בטבלטים ובמכשירים סלולריים רק ללקוחות שלה שיש להם VOD. סלקום כבר הכריזה שתאפשר צפייה בשידורי הטלוויזיה שלה דרך טבלטים וסמארטפונים ויש להניח שגם הוט תרחיב את השירות הקיים שלה.

לדברי הוט החברה תשיק ספריית סרטים מגוונת למנויי ה-VOD MovieTime, ספרית סרטים המציעה ללקוחות ה-VOD עשרות סרטים, שיתחדשו מדי חודש, ללא תשלום נוסף.