הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

קמפיין 9 מיליון / צילום יח``צ
קמפיין 9 מיליון / צילום יח``צ

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית פרזנטורית החברה שני כהן בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא מנסה להרוס בדרכים יצירתיות הצעת ביטוח שלקוח קיבל מחברה מתחרה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.4%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של החברה, כשהוא נשלח על-ידי סוכנת הנסיעות שלו לחופשה ב"איים הברבריים".

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.

הוט מובייל הכי מושקעת

קמפיין חברת הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת בזק, עם השקעה נמוכה יותר, שעמדה על כ-1.5 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 536 (לעומת 555 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-37.3 מיליון דולר (לעומת כ-39.3 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות